Klacht Online.nl: niet mogelijk om abonnement op te zeggen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326538
Gebruiker
I.J.M. van Megen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds december 2011 heb ik al internet via Online, altijd na tevredenheid. Sinds 2 jaar verhuur ik mijn woning , op verzoek van de huurders heb ik dit jaar het een en ander uitgebreid. Nu heeft blijkbaar Online er een nieuw abonnement van gemaakt waardoor ik er weer 1 jaar aan vast zit. Per 1 november 2018 verhuizen de huurders en gaat de woning in de verkoop. Ik zelf woon al een tijdje in Duitsland en zodra de woning verkocht is zal ik gaan emigreren. Dus per 1 november 2018 heb ik geen internet en TV meer nodig. Ik zou het dan graag ook willen beëindigen. Ik heb een medewerker gesproken en hij gaf aan dat dit pas per 31 maart 2019 zou kunnen. Ik vind dit niet correct omdat ik al sinds 2011 van hun diensten gebruik maak.

De oplossing

abonnement per 1-11 beëindigen

4 reacties

  1. Auteur
    I.J.M. van Megen
    Datum
    Beste Online,
    Een upgrade vind ik geen reden om mijn contract nieuw in te laten gaan. Ik ga nu 4 maanden betalen voor iets wat ik niet ga gebruiken. Ik heb mijn situatie reeds toegelicht en ik zou het ook zeer klantvriendelijk vinden om een passende oplossing te vinden ik ben immers al sinds 2011 klant bij jullie
  2. Auteur
    I.J.M. van Megen
    Datum
    Beste Online,
    Ik ben al sinds 2011 klant bij jullie. Zoals u al aangeeft is het een upgrade dus ik zie dan ook geen enkele reden om dan gelijk een nieuw contract ervan te maken. Per 1 november staan mijn huis leeg, ik vertrek richting DL alleen kan ik me pas in februari 2019 mij daar laten inschrijven. Tot die tijd moet ik 3 maanden 44 eur aan jullie betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Ik had wel wat meer medewerking van jullie verwacht.
  3. Auteur
    I.J.M. van Megen
    Datum
    Beste Online,
    IK ben geen nieuw contract aangegaan, jullie hebben het contract vernieuwd naar een upgrading. Mijn contract loopt al sinds 2011. IK vind dat jullie wat vriendelijker mogen opstellen in deze specifieke situatie
  4. Auteur
    I.J.M. van Megen
    Datum
    Online is niet met een oplossing gekomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I.J.M. van Megen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen