Opgelost door Online.nl: niet mogelijk om op te zeggen tv/internet

# 131915
J vermeulen

Ik ben niet te vreden over de diensten van online.nl
Geen tweede kastje voor tv mogelijk. Niet tv op pauze kunnen zetten.
Gebeld om op te zeggen vanwege nieuw aanbod van telfort gebeld voor 1 september 2015. Niet vriendelijk te woord gestaan door online.nl
Ik heb gezegd dat ik vanaf 5 oktober geen klant meer wilde zijn maar dat was niet mogelijk vanwege contract van 24 maanden waar ik niet van op de hoogte was. Contract loopt af in november 2016.
Afgesproken gewoon door te gaan met online.nl maar tot mijn grote verbazing was mijn tv opeens afgesloten en nu opeens een boete van 504 euro moeten betalen.
Kan vanaf toen al meteen niet meer inloggen op online.nl om mijn facturen te checken.
Geen mail of brief gehad voor opzegging en of afsluiting van de tv.
Ook nooit verteld dat er een bedrag van 504 euro in rekening word gebracht als ik vroegtijdig op zou zeggen.
Als ik een jaar door had betaald was ik nog goedkoper uitgekomen dan dit bedrag.

Ik wil graag van mijn contract af omdat mij nooit duidelijk was een contract van 24 maanden te hebben
En opeens mijn tv hebben afgesloten terwijl ik niet op de hoogte daarvan was.
Geen vriendelijke medewerker hij deed onredelijk en heeft mij meteen uit het bestand gehaald. En zonder overleg 504 euro in rekening brengen.

Online.nl
    Geachte J. Vermeulen,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte J. Vermeulen,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
    J vermeulen
    Uiteindelijk is er een prima oplossing door online.nl gevonden, en daar ben ik erg blij mee, hierbij kan mijn klacht als afgehandeld worden beschouwd, Met vriendelijke groet Jeffrey Vermeulen

J vermeulen

Ook een klacht indienen over Online.nl?