Opgelost door Online.nl: niet mogelijk om op te zeggen tv/internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131915
Gebruiker
J vermeulen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben niet te vreden over de diensten van online.nl
Geen tweede kastje voor tv mogelijk. Niet tv op pauze kunnen zetten.
Gebeld om op te zeggen vanwege nieuw aanbod van telfort gebeld voor 1 september 2015. Niet vriendelijk te woord gestaan door online.nl
Ik heb gezegd dat ik vanaf 5 oktober geen klant meer wilde zijn maar dat was niet mogelijk vanwege contract van 24 maanden waar ik niet van op de hoogte was. Contract loopt af in november 2016.
Afgesproken gewoon door te gaan met online.nl maar tot mijn grote verbazing was mijn tv opeens afgesloten en nu opeens een boete van 504 euro moeten betalen.
Kan vanaf toen al meteen niet meer inloggen op online.nl om mijn facturen te checken.
Geen mail of brief gehad voor opzegging en of afsluiting van de tv.
Ook nooit verteld dat er een bedrag van 504 euro in rekening word gebracht als ik vroegtijdig op zou zeggen.
Als ik een jaar door had betaald was ik nog goedkoper uitgekomen dan dit bedrag.

De oplossing

Ik wil graag van mijn contract af omdat mij nooit duidelijk was een contract van 24 maanden te hebben
En opeens mijn tv hebben afgesloten terwijl ik niet op de hoogte daarvan was.
Geen vriendelijke medewerker hij deed onredelijk en heeft mij meteen uit het bestand gehaald. En zonder overleg 504 euro in rekening brengen.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte J. Vermeulen,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte J. Vermeulen,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  3. Auteur
    J vermeulen
    Datum
    Uiteindelijk is er een prima oplossing door online.nl gevonden, en daar ben ik erg blij mee, hierbij kan mijn klacht als afgehandeld worden beschouwd, Met vriendelijke groet Jeffrey Vermeulen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J vermeulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen