Opgelost door Online.nl: niet mogelijk om op te zeggen tv/internet
Details
De klacht
Ik ben niet te vreden over de diensten van online.nlGeen tweede kastje voor tv mogelijk. Niet tv op pauze kunnen zetten.
Gebeld om op te zeggen vanwege nieuw aanbod van telfort gebeld voor 1 september 2015. Niet vriendelijk te woord gestaan door online.nl
Ik heb gezegd dat ik vanaf 5 oktober geen klant meer wilde zijn maar dat was niet mogelijk vanwege contract van 24 maanden waar ik niet van op de hoogte was. Contract loopt af in november 2016.
Afgesproken gewoon door te gaan met online.nl maar tot mijn grote verbazing was mijn tv opeens afgesloten en nu opeens een boete van 504 euro moeten betalen.
Kan vanaf toen al meteen niet meer inloggen op online.nl om mijn facturen te checken.
Geen mail of brief gehad voor opzegging en of afsluiting van de tv.
Ook nooit verteld dat er een bedrag van 504 euro in rekening word gebracht als ik vroegtijdig op zou zeggen.
Als ik een jaar door had betaald was ik nog goedkoper uitgekomen dan dit bedrag.
De oplossing
Ik wil graag van mijn contract af omdat mij nooit duidelijk was een contract van 24 maanden te hebbenEn opeens mijn tv hebben afgesloten terwijl ik niet op de hoogte daarvan was.
Geen vriendelijke medewerker hij deed onredelijk en heeft mij meteen uit het bestand gehaald. En zonder overleg 504 euro in rekening brengen.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.