Opgelost door Online.nl: Niet nakomen van afspraak m.b.t. teruggave van abonnementsgeld.

Jacky

Na beëindiging van het contract met Online per 06-02-2016, is ons per mail de vergoeding van € 129, 89 (per eind februari 2016) toegezegd. Deze mailing is tot stand gekomen nadat ik op klachtenkompas onze slechte ervaringen, aangaande ontvangen diensten van Online , kenbaar had gemaakt. Mijn klacht is in eerste instantie mondeling zeer positief behandeld door een Online medewerkster maar het blijkt dat de afgesproken data van afhandeling/terugbetaling in de mail d.d.18-01-2016 van Online niet vast staat hetgeen blijkt uit de tot nu toe niet ontvangen terugbetaling.
Het rekeningnummer is bij Online bekend, want tijdens de contractperiode was het geen probleem voor Online om de tijdig hun incasso's te innen.

Ik zou graag datgene ontvangen wat mij door online via mailing is toegezegd.

Beste mevrouw Laagland,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
    Beste mevrouw Laagland,

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen en zoals afgesproken zullen wij op dinsdag 5 april 2016 nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste mevrouw Laagland,

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen en zoals afgesproken zullen wij op woensdag 6 april 2016 nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste mevrouw Laagland,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet. Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Jacky
    Tot op heden heeft Online de beloofde €129,89 nog niet terug gestort. De medewerkster die regelmatig telefonisch contact met ons heeft opgenomen, heeft allerlei redenen opgenoemd waarom dit nog niet zou zijn overgemaakt. Zij en wij blijven vriendelijk maar ons geduld is veranderd in wantrouwen. Met als gevolg dat Online, bij ons nog meer als een onbetrouwbare partner te boek staat. De klachten op deze site zijn legio, ook m.b.t. de financiele afhandeling
    Beste mevrouw Laagland,

We kunnen ons heel erg goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is.
    Er is een klachtdossier opgemaakt: HD0000000676113 .

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en zoals afgesproken, zal Ik binnenkort nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Jacky
    Op vrijdag 15april. jl. is het beloofde tegoed door Online op onze rekening gestort. Mijn vertrouwen, in organisaties als Online, is hiermee toch een stukje terug hersteld. Ik wil hierbij de contactpersoon, die steeds trouw haar beloftes, tot terugbellen en bemiddelen, heeft gehouden hierbij niet vergeten te noemen.
    Ik durf te zeggen dat wij dank zij haar inzet en bemiddeling het beloofde tegoed terug hebben ontvangen. Persoonlijk hierbij mijn dank voor de vriendelijke en correcte behandeling

Jacky

Ook een klacht indienen over Online.nl?