Klacht Online.nl: Niet reageren op opzeg contract.

Beeps

In Maart 2016 3 in 1 aangevraagd .
De opzeg bij Ziggo zou Online doen via de overstap service, daar ging het direct al fout waardoor ik het alsnog zelf moest doen en nog 2 maanden aan Ziggo vast zat.
4 April zou er geleverd worden .
18 April melding van geen ontvangst gedaan ( ivm mijn vakantie kon dit niet eerder)
23 April monteur geweest van online , die het niet heeft kunnen oplossen.
26 April monteur van KPN zou langs komen , heel de dag gewacht geen monteur gezien.
Die dag contact opgenomen met online via FB ,die mij doodleuk vertelde om nog maar wat langer te wachten en als ze niet geweest zijn dit dan maar even te melden!!!!! Geen excuus van hun contact wel een grote mond en aan het einde was het bijna nog mijn schuld!
28 April bellen bellen bellen ',maar geen klanterservice gesproken daar je er gewoon weg niet door komt.
Terugbel verzoek gedaan , tot op heden moeten zij mij nog bellen ,
4 Mei ,Opzeg contract verzonden naar online via de post.
14 Mei ,wederom opzeg contract verzonden naar online wegens niet nakomen van afspreken en het niet leveren binnen de 30 dagen termijn.
Tot op heden van Online geen enkele reactie of oplossing naar mijn kant ontvangen.
Het enige wat Online tot nu toe heeft gedaan is de spullen geleverd, verder een hoop stress en weggegooide tijd met hoge belkosten. Mocht ik binnen een week nog geen reactie hebben gehad van Online dan gaat dit dossier onmiddellijk naar mijn advocaat en laat ik deze hele zaak voorkomen bij de rechtbank.

Per direct de bevestiging van beëindiging van mijn contract wegens het niet nakomen en niet leveren binnen de 30 dagen termijn.

Beste mevrouw Zondag,

Bedankt voor het melden van uw klacht, Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.

Met vriendelijke Groet, Klantenservice Online.nl
    Beeps
    Online vandaag naar mij gebeld en zoals verwacht het standaard verhaaltje en het ligt allemaal aan de klant en niet aan online ..nu weer zgn afspraken dat de monteur op een datum is langsgeweest terwijl dat 1 grote leugen is .Zoals al eerder vermeld gaat dit dossier naar mijn advocaat en laten we de rechter beslissen.
    Beeps
    Verder wil ik iedereen oproepen langs deze weg om contact met mij op te nemen op mariska.zondag@hotmail.com indien je in een gelijke situatie zit zodat dit allemaal mee genomen kan worden bvd.
    Beeps
    En tot mijn grote verbazinging zie ik dat ze ook nog willen afschrijven van mijn rekening. Voor wat moet ik betalen online ???? Iets dat je niet levert??
    Beste mevrouw Zondag,

Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
    Wij hebben u de situatie uitgelegd, en wilden graag een oplossing met u bespreken.

U heeft duidelijk laten blijken niet open te staan voor een oplossing.
    Indien u een gerechtelijke procedure in gang wenst te zetten, is dat uw recht als consument. Online.nl heeft u meerdere malen een oplossing geboden, waarmee u niet akkoord bent gegaan, derhalve kunnen wij uw contract niet kosteloos ontbinden.

Daar u niet open staat voor een mogelijke oplossing, kunnen wij helaas niets verder voor u betekenen. Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht te sluiten.

Met vriendelijke Groet, Klantenservice Online.nl
    Beeps
    1.is er helemaal geen voorstel gedaan enkel valse beloftes dat er een monteur langs zou komem die niet komt opdagen .2 .liegen jullie dat er op 2 mei een monteur is langs geweest die dag was ik thuis dus zou het internet gewerkt moeten hebben wat nu heden nog niet het geval is . Ik heb wel degelijk opgestaan gestaan voor een oplossing enkel komen jullie je beloftes niet na.18 april heb ik melding gedaan, nu 28 mei is er van jullie niks gedaan en reageren jullie pas nadat ik dit hier hebgeplaats
    Beeps
    Je ziet het , dit is hoe online.nl met nieuwe omgaat .Het enige wat online gedaan heeft is de spullen opgestuurd en een onbekwame monteur langs gestuurd vervolgens hebben ze nogmaal voor niks thuis op een monteur laten wachten die helemaal niet komt opdagen Dat is wat online verstaat onder oplossingen???!! Vanaf 27 april tot aan 25 mei heeft online niks van zij kant laten horen .En nu gaan ze zoals jullie kunnen lezen de schuld bij de klant leggen ipv verantwoording voor HUN fouten!
    Beeps
    Gezien ik in Maart al een aanvraag heb gedaan en nu 26 mei met dit zooitje zit opgescheept zonder nog maar ubrrhaupt 1 signaal van hun te hebben ontvangen . Oplossingen? ?? Helemaal niks hebben jullir gdaan totdat ik hier mijn klacht had neergezet .
    Beste mevrouw Zondag,

Op basis van de door u aangedragen argumenten zien wij geen reden van ons eerder geformuleerde standpunt af te wijken.

Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl

Beeps
    Reactie is verder hier duidelijk niet nodig , bij Offline betaal je voor gebakken lucht .
    Zowel leveren als oplossen kunnen zie niet .

Beeps

Ook een klacht indienen over Online.nl?