Opgelost door Online.nl: Niet reageren op vorige klacht

# 72062

Beste lezer,

U heeft geheel niet gereageerd op mijn eerdere klacht op deze site een ook niet op mijn klachtenbrieven. Ik verwacht dat u zeer binnenkort reageert, anders ga ik vervolgstappen ondernemen.

Ik heb 2,5 week geen gebruik kunnen maken van telefoon en tv. Hierdoor heb ik EUR 31,50 telefoonkosten moeten maken met mijn mobiel (buiten mijn bundel). Ik verwacht dat u deze kosten aan mij vergoed. Daarnaast verwacht ik ter compensatie dat u mijn abonnement kosteloos aanpast naar een Power abonnement.

Daarnaast zijn wij niet te spreken over de stabiliteit van uw netwerk. Dit zorgt ervoor dat wij vaak storing hebben tijdens het tv kijken. Op bepaalde momenten is zowel de download als de upload snelheid 80% minder dan het zou moeten zijn. Graag een oplossing hiervoor.

Vergoeden gemaakte telefoonkosten van EUR 31,50
Kosteloze uitbreiding van pakket naar Power pakket.
Zorgdragen voor meer stabiliteit.

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Rien1980
    Uw reageerde niet op mijn klacht met nummer # 69114 en heeft tot nu toe ook nog niet op deze klacht gereageerd. U meent echter wel het recht te hebben om abonnementskosten te incasseren. Als u niet binnen de termijn een bevredigend antwoord geeft op mijn klachten, zal ik de incasso storneren en mijn klacht uit handen geven aan mijn rechtsbijstand verzekeraar.
    Online.nl
    Geachte Rien1980,Wij hebben vandaag volgens afspraak meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Wij zullen het later opnieuw proberen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Rien1980
    Helaas belde u rond schooltijd. Ik was dus even niet bereikbaar. Ben de rest van de dag gewoon bereikbaar.
    Online.nl
    Geachte Rien1980,Wij hebben vandaag met elkaar gesproken en de mogelijkheden besproken. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Rien1980
    Uiteindelijk deze klacht na behoren opgelost door Online.nl. Alles functioneert naar behoren.

Rien1980

Ook een klacht indienen over Online.nl?