Opgelost door Online.nl: Niet reageren op vorige klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72062
Gebruiker
Rien1980
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Beste lezer,

U heeft geheel niet gereageerd op mijn eerdere klacht op deze site een ook niet op mijn klachtenbrieven. Ik verwacht dat u zeer binnenkort reageert, anders ga ik vervolgstappen ondernemen.

Ik heb 2,5 week geen gebruik kunnen maken van telefoon en tv. Hierdoor heb ik EUR 31,50 telefoonkosten moeten maken met mijn mobiel (buiten mijn bundel). Ik verwacht dat u deze kosten aan mij vergoed. Daarnaast verwacht ik ter compensatie dat u mijn abonnement kosteloos aanpast naar een Power abonnement.

Daarnaast zijn wij niet te spreken over de stabiliteit van uw netwerk. Dit zorgt ervoor dat wij vaak storing hebben tijdens het tv kijken. Op bepaalde momenten is zowel de download als de upload snelheid 80% minder dan het zou moeten zijn. Graag een oplossing hiervoor.

De oplossing

Vergoeden gemaakte telefoonkosten van EUR 31,50
Kosteloze uitbreiding van pakket naar Power pakket.
Zorgdragen voor meer stabiliteit.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  2. Auteur
    Rien1980
    Datum
    Uw reageerde niet op mijn klacht met nummer # 69114 en heeft tot nu toe ook nog niet op deze klacht gereageerd. U meent echter wel het recht te hebben om abonnementskosten te incasseren. Als u niet binnen de termijn een bevredigend antwoord geeft op mijn klachten, zal ik de incasso storneren en mijn klacht uit handen geven aan mijn rechtsbijstand verzekeraar.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Rien1980,Wij hebben vandaag volgens afspraak meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Wij zullen het later opnieuw proberen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  4. Auteur
    Rien1980
    Datum
    Helaas belde u rond schooltijd. Ik was dus even niet bereikbaar. Ben de rest van de dag gewoon bereikbaar.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Rien1980,Wij hebben vandaag met elkaar gesproken en de mogelijkheden besproken. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  6. Auteur
    Rien1980
    Datum
    Uiteindelijk deze klacht na behoren opgelost door Online.nl. Alles functioneert naar behoren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rien1980
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen