Klacht Online.nl: Niet serieus genomen worden

10jarigekpnklantbooooos

Mijn klacht word als ongegrond beschouwd. Mooi makkelijk zo van je klachten afkomen. Ik heb telefonisch opgezegd! Ipv elke keer een mailtje terug te sturen, zou ik het op prijs stellen als er eens iemand contact met mij opneemt, die ook zelf beslissingen mag maken.

- bekwaam telefonisch contact
- middenweg (lijkt me heeeel redelijk)
- telefonisch opzeggen kunnen jullie beter van de website verwijderen, want het wordt niet doorgevoerd!

Online.nl
    Klacht niet in behandeling genomen, is al reeds in andere klachtnummers behandeld.
    10jarigekpnklantbooooos
    Klacht is helemaal niet in behandeling genomen, jullie zeggen dat het ongegrond is? Wederom hele rare gang van zaken! Inmiddels ook al een koude douche aangevraagd voor jullie!
    Online.nl
    Beste,
    Er zijn meerdere reacties aan u gegeven in deze.
    Tevens is hetzelfde u telefonisch als per mail uitgelegd.
    Nogmaals als u kunt aantonen dat u de opzegging heeft ingediend, dan wil ik hier best naar kijken. Zolang ik hierover niet beschik kan ik u geen andere antwoorden geven.
    Uw abonnement is uit coulance per direct opgeheven. Zonder gegevens van uw opheffing kan ik geen creditering vervaardigen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.
    10jarigekpnklantbooooos
    Maar dit ligt toch niet aan mij of zie ik dat verkeerd? Ik heb zelfs 2x telefonisch contact met jullie gehad, ik ga ervan uit, waar ik ook vanuit mag gaan, dat mijn abonnement wordt opgezegd. Lijkt mij vrij logisch toch, zou u toch ook hebben?
    Die coulance vind ik ook wel heel erg meevallen hahaha. Het zou er eens bij moeten komen, dat door een administratieve fout van jullie, ik nog eens een maand extra zou moeten betalen.