Klacht Online.nl: Niet serieus nemen klacht

Klachtnummer
# 97642
Gebruiker
Dane
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12
september d.d. heb ik het Hallo Wereld abonnement telefonisch
afgesloten. In het gesprek van 12 september is mij toegezegd dat het
Hallo Wereld abonnement binnen 10 dagen geactiveerd zou worden. Op 24
september jl. heb ik telefonisch contact opgenomen met de vraag of dit
abonnement al geactiveerd was. Deze medewerker vertelde dat dit
abonnement vanaf 24 september jl. is gegaan. Vanaf dat moment heb ik dan
ook gebruik gemaakt van de faciliteiten. Tot mijn grote verbazing kreeg
ik op 7 oktober jl. een e-mail met een bevestiging dat mijn abonnement
van Hallo Wereld vanaf dat moment is geactiveerd. In dezelfde periode
ben ik naar het buitenland gegaan waardoor ik geen contact met jullie
kon opnemen betreft het nalaten van de toezegging. Op 11 november
constateerde ik dat jullie 91,55 euro hebben geïncasseerd van mijn
bankrekening. Veder mag ik er redelijkerwijs van uitgaan dat
toezeggingen wordt nageleefd.

De oplossing

Ik verzoek hen dan ook om het ten onrechte geïncasseerd bedrag terug te storten. Ik heb nooit het gevoel gehad alsof ik serieus werd genomen. In het ene gesprek werd gezet dat alle gesprekken worden opgenomen en wordt er vervolgens in het andere gesprek gezegd dat niet alles wordt opgenomen. Mijn geloofwaardigheid jegens hen is dan ook zeer laag.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Dane ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dane,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen