Wil graag adreswijzigingen voor levering modem. Woonadres ipv adres vakantiewoning. Door idiote keuzemenu's van klantenservice lukt dat niet. Op verzoek om terug te bellen wordt niet gereageerd. Om gek van te worden.
Gewenste oplossing
Telefonisch contact
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte Klant,
Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
Har
Datum
nog steeds oorverdovend stil
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte klant,
Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht. Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (SS)
Auteur
Har
Datum
Na toch nog dagenlang te moeten wachten op een reactie dan toch eindelijk gisteravond het verlangde telefoontje. Heeft dus bijna 1 week geduurd. Ik begrijp van de alleraardigste bel-meneer dat het erg druk is en dat Online er middels veel nieuwe medewerkers er alles aan doet om de wachttijden te verkorten. Naar de inhoud van de klacht kort en duidelijk tekst en uitleg gegeven. Prima. Was dat nu een week geleden maar gebeurd.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.