Opgelost door Online.nl: Niet werkende telefoonaansluiting

Lameij

In de afgelopen weken een aantal malen van vrienden doorgekregen dat onze telefoon continue in gesprek was. Bij het zelf proberen te bellen ook de ingespreks toon. Na rebooten leek alles dan weer te functioneren. In ieder geval konden wij bellen. Maar helaas was het niet mogelijk om ons te bereiken. Men kreeg steeds de ingespreks toon. Helaas moet ik constateren dat sinds de start van mijn twee jaars contract de telefoonverbinding er zeer frequent uit heeft gelegen. Het lijkt me dus niet meer dan reeel dat de rest van de contrctperiode geen kosten meer in rekening gebracht worden voor de maar af en toe werkende telefoonaansluiting. In ieder geval de vaste kosten van de aansluiting. Immers u heeft tot nu toe geld ontvangen voor een dienst die u niet of niet naar behoren heeft geleverd. Het moet mij van het hart dat het mij verbaasd dat u niet in staat bent om een zo eenvoudig iets als een telefoonaansluiting gewoon te kunnen leveren.
Lameij

Een vaste kosten meer in rekening brengen voor de resterende looptijd van het contract voor de telefoonaansluiting.

Beste meneer Lameij,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
    Beste meneer Lameij,

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en zoals afgesproken zullen wij op dinsdag 10 mei 2016 nogmaals contact met u opnemen.

Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Lameij
    Na telefonisch contact is het nu een weekje wachten en daarna een nieuw modem. Hopelijk is het dan al een jaar regelmatig optredende probleem verholpen. Tijd zal het leren.
    Beste meneer Lameij,

Zoals telefonisch besproken zullen wij op dinsdag 10 mei 2016 contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste meneer Lameij,

Zoals telefonisch besproken zullen wij op donderdag 12 mei 2016 contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Lameij
    Gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen.

Lameij

Ook een klacht indienen over Online.nl?