Opgelost door Online.nl: Nieuw abbonement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94765
Gebruiker
JR1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf 22 januari hoor ik een pakket 3-1 te hebben, maar nog steeds geen modem.
Dagelijks gebeld beloven van alles maar nog steeds geen modem.
Vandaag 28 januari te horen gekregen dat aangeboden is om te versturen, ben benieuwd wanneer ik het ontvangt.
Ook de terugbel belofte werkt niet!

De oplossing

Compensatie van het ongemak en de extra gemaakte kosten.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte JR1,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte JR1,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    JR1
    Datum
    Donderdag is inderdaad de modem aangekomen, de klacht is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JR1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen