Opgelost door Online.nl: Nieuw abonnement interactieve tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 168674
Gebruiker
Joan_53
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Begin april heb ik een nieuw abonnement afgesloten, t.w. Interactieve tv plus 1 maal canaldigital voor gebruik andere tv, voor de prijs van 36 + 5= 41 per maand. Ik heb alleen maar problemen met deze aansluiting en al verschillende malen gebeld hierover, de klachten zijn stilstaandbeeld, geluid hapert, ontvanger gaat vanzelf uit na een paar uur en de radio werkt niet. 2 dagen geleden een mail gestuurd ipv bellen, ik heb al veel belkosten moeten maken. Verleden week wordt er 57,41 van mijn rekening gehaald, dt heb ik ook in de mail genoemd. Krijg ik vanmiddag een mail terug met " verwjder alle bekabeling en installeer alles opnieuw, alles gedaan maar nog steeds het zelfde.
Mijn mail was heel uitgebreid met een aantal wensen, ik snap niet waarom men dit nietszeggende mailtje als antwoord stuurd. Ja ik mag weer bellen mocht het niet lukken........ Ik vind dat online mij moet bellen!!

De oplossing

Een goed werkend systeem! Is alles wat ik vraag en een normale maand nota. Ik mijn mail heb ik vermeld dat ik niet wens te betalen voor iets wat niet goed werkt en dat ik gewoon weer op mijn oude abonnemt verder ga. Krijg hier geen antwoord op.

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Joan_53,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat u deze klachten ervaart sinds de verlenging van uw nieuwe contract. Wij zullen dit voor u uitzoeken en uiteraard zelf contact met u opnemen om dit voor u op te lossen.

    Er wordt een klachtdossier opgemaakt en binnenkort contact met u opgenomen door uw contactpersoon.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Joan_53,

    Op dit moment ben ik nog in afwachting van de technische afdeling. Ik zal morgen wat meer informatie van hen verkrijgen, zodat ik dit met u kan communiceren.

    Ik zal morgen contact met u opnemen om dit met u te bespreken.

    Mijn excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  3. Auteur
    Joan_53
    Datum
    Ik wacht........, mocht het deze week nog niet goedkomen, stuur ik de ontvanger met toebehoren netjes naar jullie terug en wil ik gewoon op mijn oude abonnement weer verder a 29,95 per maand zonder beveiligingspakket.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Joan_53,

    Bedankt voor uw bericht! Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken. U zult vandaag nog een bevestiging ontvangen van de creditering die ik voor u in orde heb gemaakt. Dit betreft de onterechte bedragen die in april en mei zijn afgeschreven.

    Zoals afgesproken zal ik morgen nogmaals contact met u opnemen, om te kijken of de problemen met uw Interactieve Televisie zijn verholpen.

    Nogmaals een prettige dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  5. Auteur
    Joan_53
    Datum
    Problemen opgelost, eindelijk!! Ben er blij mee. Dank je wel Charissa. De nota's zullen ook wel goedkomen.
  6. Auteur
    Joan_53
    Datum
    Problemen opgelost, eindelijk!! Ben er blij mee. Dank je wel Charissa. De nota's zullen ook wel goedkomen.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Joan_53,

    Bedankt voor uw bericht! Hartstikke fijn om te horen dat al uw problemen zijn opgelost!

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas. Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  8. Auteur
    Joan_53
    Datum
    Goed geholpen door Charissa. Ben erg blij dat nu alles is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joan_53
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen