Klacht Online.nl: Nieuw abonnement werkt niet volledig, men doet niet genoeg om dit op korte termijn op te lossen.

Klachtnummer
# 369527
Gebruiker
Blackburn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben met mijn TV en internet overgestapt van KPN naar Online.nl. Afgelopen maandag is het abonnement opgeleverd (het installatiepakket had ik reeds in huis). Nu blijkt dat de TV het niet doet omdat het ontvangen TV-kastje direct een foutmelding geeft. Na wat zoeken op het internet blijkt dat dit betekent dat het kastje defect is. Ik heb de klantenservice gebeld met het bovenstaande verhaal (>25 minuten in de wacht gehangen), zij vertelden mij direct dat de technische dienst contact met mij gaat opnemen. Dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik hoef bovendien geen contact met de technische dienst, ik wil gewoon een kastje dat werkt.

De oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk een werkend TV-kastje zodat ik TV kan kijken.

1 reactie

  1. Auteur
    Blackburn
    Datum
    Meer informatie kunnen ze krijgen, maar dan moeten ze mij bellen. En dat doen ze dus niet. Niet dat er nou veel informatie valt te achterhalen, aangezien het kastje gewoon DOA is. Ik wil dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost, anders volgt morgen de ingebrekestelling en daarna mijn opzegging.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen