Klacht Online.nl: Nieuw abonnement

Klachtnummer
# 125868
Gebruiker
CXVANRY
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Momenteel heb ik een abonnement van Online reeds 2 jaar. Maar vond de tv ontvangst niet optimaal. Hiervoor heb ik een buitenantenne ontvangen.Maar deze kan ik niet aansluiten. Dus wil ik een nieuw abonnement wat digitaal is met HD en zestig zenders. Maar dit is niet mogelijk als bestaande klant een nieuw soort abonnement te krijgen.

MVG Carina van Rijswijk

Gewenste oplossing

Ik wil een ander soort abonnement

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    CXVANRY
    Datum
    Vreemd want ik heb nummer melder en geen telefoon ontvangen. In afwachting van .
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen