Klacht Online.nl: Nieuw abonnement

CXVANRY

Momenteel heb ik een abonnement van Online reeds 2 jaar. Maar vond de tv ontvangst niet optimaal. Hiervoor heb ik een buitenantenne ontvangen.Maar deze kan ik niet aansluiten. Dus wil ik een nieuw abonnement wat digitaal is met HD en zestig zenders. Maar dit is niet mogelijk als bestaande klant een nieuw soort abonnement te krijgen.

MVG Carina van Rijswijk

Ik wil een ander soort abonnement

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Online.nl

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

CXVANRY
    Vreemd want ik heb nummer melder en geen telefoon ontvangen. In afwachting van .

Online.nl

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?