Opgelost door Online.nl: Nieuw contract niet kunnen annuleren, al direct na oplevering geen goede verbinding

DD

Bij online aangemeld als nieuwe klant,
Installateur komt 15-12-2014 kan niet eerder door online
Dag daarna al telefonisch contact gehad met online, verbinding is niet goed.
Alles wordt gereset, alles zou moeten werken
Om 22:00 in de avond geen goede TV en internet verbinding, dus traag.
Wederom contact gehad! Besproken dat ik binnen annuleringstermijn van 2 weken zit, omdat ik het product pas op 15-12, na installatie kon testen.
In weekend zaterdag na 22:00 geen verbinding voor TV op zondag werkt alles juist.
Maandag gebeld e.e.a. Besproken alles zou goed moeten staan. dit geeft vertrouwen alles werkte zondag ook.
Maandagmiddag geen TV en internet, geen juiste verbinding/snelheid ik wil annuleren.
Medewerker zegt dat dit niet mogelijk is, namelijk buiten termijn.
Manager kan daar ook geen beslissing overnemen en is niet bereikbaar.
Meneer schakelt technische dienst in.

Ik wil annuleren, geen vertrouwen voor de toekomst

Eigenlijk een goede verbinding, maar daar het vertrouwen is geschaad annulering!

Geachte DD,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte DD,
    We hebben telefonisch contact gehad, we hebben uw probleem doorgenomen. Het technische gedeelte word zo snel mogelijk afgehandeld, hier is KPN al voor aangestuurd. We komen er zo snel mogelijk op terug. We hebben een nieuwe belafspraak gemaakt voor uw logs van de televisie.
    DD
    Klachtenbehandelaar zou vandaag contact met mij opnemen. Duidelijk afgesproken staat ook in hun reactie. Helaas niets mogen vernemen. Heden de hele dag geen digitale tv en internet. Juist niet gereset, zodat zij konden kijken waar het fout gaat, jammer! weer een dag voorbij zonder gebruik te kunnen maken van de diensten waar ik voor betaal. Log: 24e opname rond 0u. gedaan, deze hapert. 25e om 16u. 26, 27, 28 en 29e 9u/10u geen tv of int. beeld vast. Iedere dag vanaf+/- 21:45 geen tv en internet
    Geachte DD,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, Wij hebben voor u een ticket aangemaakt voor verdere vervolgacties.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Klantenservice Online.nl (LA)
    DD
    Heden na enige tijd wachten een nieuwe modem ontvangen.
    Na opstarten doet de telefoon het niet en internet is traag.
    Later in de middag internet sneller en tv werkt.
    Helaas te vroeg gejuicht, tv loopt vast om 21:45 en later weer om 22:15. Telefoon heeft helemaal niet gewerkt. Probleem ligt volgens mij niet aan de modem. Jammer ben bijna een maand verder en heb installateur van jullie uit laten komen, maar heb nogsteeds geen goed werkende tv, internet en telefoon.
    Geachte DD,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Geachte DD,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen.
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Onze medewerker belt u later deze week nog op voor de verdere stappen die genomen kunnen worden.
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    DD
    Op zich is de geboden oplossing netjes. Dit is zo als ik ook een volledig goedwerkend systeem zou hebben.
    Helaas is de internetverbinding niet altijd even constant. Dit heeft gevolgen op tv en internet. Het beeld is zo nu en dan blokkerig of blijft hangen 14e 22u20. 15e 6u30, 7u15 en 21u30. 16e 18u, 20u en 21u. 17e 12u15-12u30. 18e om 8u30. Vandaag de 26e lag internet en telefoon eruit in de middag. Na reset werkte het weer wel. Helaas kan ik ook niet goed opnemen en opnames bekijken, spoelen
    DD
    Na het indienen van mijn reactie de 25e heb ik niets vernomen van online. Wel is er volgens mij het e.e.a gereset want ik moest de stekkers eruit halen voordat alles weer werkte.
    Helaas internet nog niet altijd even snel en betrouwbaar. De televisie derhalve ook niet. Vandaag 2/2 om 18:30 geen internet en tv bleef hangen op een zender. Kon niet meer aan en uitztten. Wederom stekker eruit voor reset. Opnames gaan goed, doorspoelen kan alleen per 30 seconden op 1/2 viel na doorspoelen beeld weg
    DD
    4/1/2015 20:25-20:30. Internet wordt traag en tv, beeld blijft eerst hangen en valt daarna geheel weg. Later komt het geluid terug echter geen beeld. Reset uitgevoerd en alles werkt weer.
    Dit moet toch niet altijd nodig zijn?
    Vanavond opname gepland, ben benieuwd...
    Geachte DD,
    Wij hebben u vandaag meermaals geprobeerd te contacteren, helaas zonder succes. Uw contactpersoon zal op een later tijdstip nogmaals contact met u opnemen. Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (SS)
    DD
    Ik was helaas gister niet bereikbaar ivm werk. Volgens mij hebben jullie wel weer wat instellingen veranderd. Ik moest een reset doen om alles werkend te krijgen. Gelukkig kon de tv en het internet daarna weer aan. Helaas van korte duur internet zeer wisselende snelheid en tv liep constant vast of beeld en geluid kwamen niet overeen. Vrijdagavond waardeloos, zaterdagochtend zeer wisselend en zaterdagavond helaas wisselend tot waardeloos.
    DD
    Telefonisch contact gehad met online. Installateur zou contact opnemen voor een afspraak. Later kreeg ik een mail met eendatum en een tijdsblok. Helaas geen overleg geweest over tijd, zoals benoemd in het gesprek. Wederom contact met online opgenomen, installateur komt op nu na 14:00. Helaas krijg ik daarna een standaard mail met wederom een tijdsblok welke ruimer is dan afgesproken. Jammer dat alles volgens een standaard wordt afgehandeld. Zelfs als het een klacht is.
    DD
    Heden is er een installateur langs gekomen. Meneer kon inhoudelijk niets met glasvezel. Meneer gaf wel aan dat allens goed geïnstalleerd is, maar dat de signalen (modems e.d. ) niet goed werken. Meneer belde met online. KPN wordt wederom aangestuurd om e.e.a. te controleren. Het systeem werkt dus nog steeds niet goed. Alles is nu volgens mij geprobeerd. Ik wil nu van het contract af daar online het gevraagde niet kan leveren. Ook ga ik ervan uit dat ik volledig wordt gecompenseerd. Restitutie!
    DD
    Geachte heer, gister contact gehad. Helaas is een goede verbinding op mijn adres niet mogelijk. U gaf aan dat ik kosteloos van provider kon wisselen. Ik heb een andere provider, echter deze geeft aan dat ze mijn verbinding pas over een maand mogen overnemen. Ik verzoek u, zoals besproken, de aansluiting per 27 maart 2015! Te beëindigen. Bedankt voor uw hulp.
    DD
    Gaarne bevestiging dat aansluiting per 27 maart 2015 zal worden beëindigd.
    Beste klant,
    Wij zullen uw overeenkomst per 31 maart 2015 beëindigen, dit in acht houding van de opzeg termijn van 1 maand. U krijgt hier binnen 10 binnen werkdagen een schriftelijke bevestiging van.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (SS)
    DD
    Akkoord met beëindiging 31-3-2015 . Echter niet met doorbetaling zoals vermeld in bevestiging (zie onderstaand) Afspraak was beëindiging ZONDER doorbetaling abonnementskosten!! Gaarne correctie bevestiging.
    Bevestiging van online: internetverbinding loopt door tot 27-2-2015. Uw huidige contract loopt tot 31-12-2016. Vindt de gewenste beëindiging voor het einde van de contractduur plaats, dan zullen wij de abonnementskosten voor de resterende periode in rekening brengen

Ook een klacht indienen over Online.nl?