Opgelost door Online.nl: Nieuw Internet abonnement - wachtwoordproblemen + upgraden niet mogelijk

PKL

Bij Online Internetabonnement 'POWER' afgesloten.
Wachtwoord gekregen, kan niet in MijnOnline inloggen. Kan met dit wachtwoord ook geen account in OUTLOOK aanmaken. Kan wel in webmail. Wachtwoord kan ook niet gewijzigd worden!!! Probleem bestaat al maanden blijkbaar, oplossing kan nog maanden duren(volgens eigen helpline!!!!) Kan abonnement ook niet upgraden naar Internet + TV. Upgraden gaat niet(volgen eigen helpline!!!) Oplossing gaat nog maanden duren. Blijkbaar zijn deze problemen ook al maanden bekend bij online, maar de laatste storing op hun website was ergens in mei!!!!!!!!!!!

Oplossing probleem of tijdelijke verlaging van de abonnementskosten tot probleem is opgelost.

Geachte PKL,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    PKL
    Gebeld door Online, of ik nog steeds geen verbinding had!? Lezen is moeilijk! Online heeft technisch grote problemen, abonnementen kunnen niet worden gewijzigd of ge-upgrade, 'Mijn Online' is ontoegankelijk, alleen webmail blijkt te werken, configuratie via mailcliënt (b.v. Outlook) werkt niet. Duur nog maanden, maar abonnement is niet op te zeggen. Geen verwijzing op hun website, gewoon nieuwe klanten blijven werven, die merken het vanzelf wel! Waardeloze provider, item voor Kassa!
    Geachte PKL,
    Tijdens ons telefonisch overleg heb ik met u een nieuw wachtwoord aangevraagd. Ik hoop u zo voldoende geholpen te hebben. Graag uw klacht hier positief afsluiten als alles vanavond inderdaad correct werkt. Anders ontvang ik natuurlijk van u nog een reactie.
    PKL
    Via de link in de mail van Online heb ik geprobeerd een nieuw een nieuw wachtwoord aan te maken. De website zelf echter gaf geen enkele melding dat dit ook was gelukt. Inloggen in Mijn Online met het 'nieuwe' wachtwoord, nog het oude wachtwoord is gelukt. In Outlook kon ik de account ook nog steeds niet aanmaken. Helaas!
    Geachte PKL,
    Ik ga dit verder voor u onderzoeken en bel u morgen of ik al een oplossing gevonden heb.
    PKL
    5 Dagen later. Helaas nog steeds niet gecontacteerd.......!
    Online.nl
    Geachte PKL,Dit probleem is geëscaleerd en wordt onderzocht. Wij komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl (JS)
    PKL
    Ik begrijp niet helemaal waarom jullie in eerste instantie zeggen dat jullie al maanden geen wachtwoorden kunnen wijzigen, vervolgens zeggen dat het geen probleem is, en nu mijn klacht geëscaleerd hebben. Waarschijnlijk komen we weer terug bij het begin; werkt alles dan heb je als klant geluk, werkt iets niet (Mijn Online/Wachtwoord wijzigen/ abonnement upgraden) dan gaat het ook niet werken ook! Triest als je als provider zoveel problemen hebt, maar er NIETS over meldt op je website!
    Geachte PKL,,
    Ik heb u net telefonisch gesproken. Daarna heb ik u nog een email gestuurd. Morgen ga ik u nog bellen.
    PKL
    Kan vandaag voor het eerst op Mijn Online, maar...., de tab E-mail beheer werkt niet. Keer of 10 geprobeerd, 'Fout bij het ophalen van uw e-mail account' is het maximale wat ik eruit krijg. jammer. Ook kan ik nog steeds geen email verzenden vanuit Outlook. Op mijn originele klacht dat ik niet kan upgraden naar een abonnement met TV is nog niet geantwoord.
    Geachte PKL,,
    Als u het goed vindt ga ik u morgen even terug bellen. Probeer dan al uw vragen te beantwoorden en uw problemen op te lossen.
    I.v.m. vakantie afgesproken op 30 of 31 dec. contact te hebben
    Geachte PKL,
    Ik heb net uw voicemail ingesproken en ga u begin volgende week nogmaals proberen te bereiken.
    PKL
    Prima, ben niet bereikbaar tussen 12.00 en 13.00 en 17.00 en 20.30.
    Geachte PKL,
    Ik heb u een email gestuurd.
    PKL
    Prima, wacht op uw oplossing voor het veranderen van mijn internet abonnement naar een internet en TV abonnement. Op dit moment blijkt dat nog steeds onmogelijk te zijn bij Online!?
    Geachte PKL,
    We hebben elkaar net telefonisch gesproken. Samen hebben we een passende oplossing besproken. Ik blijf contact met u houden. Daarom zou ik u willen vragen de klacht hier alvast (hopelijk positief) af te sluiten.
    PKL
    Voorstel tot oplossing door Online gedaan. Gaan de komende weken bekijken of er een oplossing is voor het probleem. Klachtopvolging tot op heden correct.

PKL

Ook een klacht indienen over Online.nl?