Opgelost door Online.nl: Nieuw internet

Petraprinsen-greve

Sinds eind september j.l zijn wij aangesloten op het nieuwe netwerk van Online.nl
In de maanden hiervoor was het internet slecht tot zeer slecht. Soms uren zonder internet of modem herhaaldelijk opnieuw opstarten, zonder resultaat.
We kregen weer hoop toen we de melding kregen dat we aangesloten zouden worden op het nieuwe netwerk.....Helaas is de internetverbinding niet verbeterd maar zelfs nog slechter dan het al was.
Als je de klantenservice belt van Online.nl sta je sowieso een half uur in de wachtrij....en nog geen contact want dat werd plotseling verbroken.
Ons contract was in maart 'stilzwijgend' verlengd helaas want anders hadden we per direct ons abonnement opgezegd. We hebben een 'compleet' pakket en ook televisie laat het soms afweten.
Het is niet erg om voor een product te betalen maar dan wil je toch wel dat het geleverd wordt? En niet een beetje maar gewoon helemaal!!
ZEER ontevreden over Online.nl !!!

Beeindiging van het contract zonder kosten

Online.nl
    Beste mevrouw Prinsen-Greve,

Wij hebben zojuist geprobeerd u te bereiken, helaas hebben wij u niet kunnen spreken.

Aan de hand van deze mislukte belpoging hebben wij uw voicemail ingesproken.
    Wij willen uw klacht graag telefonisch met u bespreken.

Zou u kunnen aangeven wanneer u het beste te bereiken bent?
    Wij zullen binnenkort wederom proberen om contact met u opnemen.

Raoul van Online.nl
    Goedemorgen,
    Ik ben morgen 07 oktober bereikbaar tussen 10 en 12 uur.

Hartelijk dank voor uw reactie

Vr gr, Petra Prinsen-Greve
    Online.nl
    Beste Prinsen-Greve,

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten, en kunt u uw eigen netwerk instellen.

Chris van Online.nl
    Petraprinsen-greve
    Vanmorgen gebeld door een medewerker van Online.nl
    Vanaf vanmorgen doet alles het gelukkig weer en tot nu toe gaat het prima! We hopen natuurlijk dat het zo blijft.
    Wel heel tevreden met de snelle reacties van Online!!

Petraprinsen-greve

Ook een klacht indienen over Online.nl?