Opgelost door Online.nl: nog geen modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116107
Gebruiker
nalis
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik zit bijna een week zonder internet er werd gezegt dat ik zaterdag andere modem krijgaar geen modem aangekomen.hoe zit het nu ?????

De oplossing

Weer snel me modem

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    nalis
    Datum
    Nee we zijn er nog niet uit.ik bal erg hiervan
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Nalis,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. De bestelling is reeds in orde gemaakt, en zoals wij zijn overeengekomen, zullen wij u wederom contacteren na ontvangst.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)

  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Nalis,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat wij u morgen wederom zullen contacteren. Dank voor uw tijd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Nalis,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om de afwikkeling van uw klacht te bespreken. Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en ook hier een beoordeling te geven over de afhandeling? Bij voorbaat vriendelijk dank.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  6. Auteur
    nalis
    Datum
    Ik had een heel erg vriendelijke en vrolijke Mvr gehad aan de telefoon de naam is, Natasha bij online,heb me zo goed geholpen,en Mvr,Natasha belde me om te weten of alles goed werkte.Nou echt petje af voor deze vriendelijke Mevrouw. Van zulke aardig vriendelijke mensen word ik blij van.Dat God zegen Mvr,Natasha met der baan en de toekomst.Met vriendelijke groet Mvr,R,Zimmerman.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nalis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen