Opgelost door Online.nl: nog geen modem

nalis

Ik zit bijna een week zonder internet er werd gezegt dat ik zaterdag andere modem krijgaar geen modem aangekomen.hoe zit het nu ?????

Weer snel me modem

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    nalis
    Nee we zijn er nog niet uit.ik bal erg hiervan
    Geachte Nalis,

Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. De bestelling is reeds in orde gemaakt, en zoals wij zijn overeengekomen, zullen wij u wederom contacteren na ontvangst.

Geachte Nalis,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat wij u morgen wederom zullen contacteren. Dank voor uw tijd.

Geachte Nalis,

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om de afwikkeling van uw klacht te bespreken. Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en ook hier een beoordeling te geven over de afhandeling? Bij voorbaat vriendelijk dank.

nalis
    Ik had een heel erg vriendelijke en vrolijke Mvr gehad aan de telefoon de naam is, Natasha bij online,heb me zo goed geholpen,en Mvr,Natasha belde me om te weten of alles goed werkte.Nou echt petje af voor deze vriendelijke Mevrouw. Van zulke aardig vriendelijke mensen word ik blij van.Dat God zegen Mvr,Natasha met der baan en de toekomst.Met vriendelijke groet Mvr,R,Zimmerman.

nalis

Ook een klacht indienen over Online.nl?