Klacht Online.nl: Nog niet opgelost

Klachtnummer
# 142412
Gebruiker
Luc
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Vorige klacht is nog steeds niet opgelost
Telefonisch contact heeft niet plaatsgevonden
Nog steeds in afwachting

De oplossing

In afwachting

Online geeft aan dat ze telefonisch contact met me opgenomen hebben
tot heden heeft dit niet plaats gevonden
Diverse keren aangegeven om in de avond te bellen
Hier wordt geen rekening mee gehouden

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Luc
    Datum
    Op woensdag 9 december om 21:45 uur wederom helemaal geen internet meer ook geen internet meer gekregen de rest van de avond en nacht
    Het blijft maar door gaan zonder oplossing.
    Heel erg jammer dit
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Luc,

    We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas belde ik niet gelegen. Zoals afgesproken kunt zelf even contact opnemen met de klantenservice en direct vragen naar de klachtenafdeling.

    Ook zal ik op een ander moment nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  4. Auteur
    Luc
    Datum
    Contact opnemen graag in de avond
    Dit ook al diverse keren doorgegeven
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Luc,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals besproken zullen we alles voor nalopen en opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Luc,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zal ik later nogmaals contact met u opnemen om het dossier af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Luc,

    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Delain

    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen