Klacht Online.nl: Nog steeds een trage internetverbinding!

Reco

Zo ongeveer een maand geleden heb ik op deze site al mijn verhaal gedaan over een trage internetverbinding (haal maximaal 6 Mb/S, terwijl contract voor 30 Mb/s is afgesloten). Toen is er via Online contact met mij opgenomen en leek het erop dat ze er echt werk van gingen maken (ik zat op ADSL en het moest naar een VDSL). Inmiddels zijn we weer een maand verder en nog steeds een snelheid van maximaal 6Mb/s. In mijn vakantie ben ik gebeld door Online dat het nu wel geregeld zou moeten zijn, er moest alleen een monteur langskomen. Vandaag monteur op bezoek gehad. Die geeft aan dat nog steeds een ADSL actief is (vanaf een afstand van 3,5 km wordt verbinding verstuurd), VDSL is niet geactiveerd. N.a.v. gesprek met monteur contact opgenomen met Online. Die geven aan dat ze opnieuw een verzoek voor een VDSL moeten indienen, weer terug bij het begin. Het is toch niet te geloven dat over een afstand van 3,5km bijna 24 Mb/s verloren gaat?! (Mijn buurman ook bij Online krijgt 42 Mb/s)

Zo snel mogelijk oplossing van het probleem, inclusief compensatie voor afgelopen 2 maanden. Indien oplossing niet mogelijk is, dan contractbeëindiging inclusief compensatie voor afgelopen 2 maanden (bellen, bellen, bellen, monteur, monteur, monteur).

Geachte heer/mevrouw Reco,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

Zoals besproken word alles in werking gezet om u op de VDSl verbinding te leveren en nemen wij wederom morgen of woensdag contact met u op.

Geachte heer/mevrouw Reco,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken nemen wij volgende nogmaals contact met u op.

Online.nl

Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad en zullen volgens afspraak volgende week nogmaals contact met u opnemen.

Online.nl

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Online.nl

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?