Opgelost door Online.nl: Nog steeds geen glasvezel pakket ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 79762
Gebruiker
tvriethoff
Datum
24 reacties

Details

Klacht

Maken al gemiddeld 10 jaar gebruik van telefonie en internet bij online. Vlak voor de zomer afspraken gemaakt om over te stappen op glasvezel, geen probleem mevrouw u zal geen dag zonder zitten 8 september is alles in orde. We hebben 2 weken zonder telefoon gezeten en alles wat er mis kan gaan gaat er mis, al meerdere malen gebeld en we worden vh kastje naar de muur gestuurd en we hebben tot op heden nog geen pakket ontvangen, terwijl de glasvezelaansluiting allang tot stand is gekomen. Wekelijks bellen wij waar ons pakket blijft zodat we ook weer tv kunnen kijken. Mijn geduld is echt op en het personeel van online word ook steeds onvriendelijker, terwijl ik elke keer als ik bel vriendelijk blijf en ze vergeten wel dat ik aan hun salaris mee betaal dus een stukje meer bereikbaarheid, service, klantvriendelijkheid en een snellere afhandeling van een probleem zou wenselijk zijn.

Gewenste oplossing

Zsm een pakket willen ontvangen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

24 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Hallo Online,
    Na 15.30 eigenlijk altijd bereikbaarMet vriendelijke groet,
    T. Vriethoff
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas bereikten wij uw voicemail. Wij zullen het daarom later nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas bereikten wij uw voicemail. Wij zullen het daarom later nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  5. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Hallo Klantenservice Online,
    Ik heb zelf alweer contact gehad met Online en ik ben gewoon bereikbaar! En er zijn weer nieuw afspraken gemaakt, wacht gewoon weer af!
    Met vriendelijke groet,
    Mevrouw Vriethoff
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tevriethoff,
    Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas bereikten wij uw voicemail. Wij hebben daarop een bericht voor u ingesproken.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Wij hebben u naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud heden een bevestiging toegestuurd per e-mail.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Uit onze gegevens blijkt dat de hardware is afgeleverd aan uw adres. Wij hebben echter nog geen reactie op onze e-mail mogen ontvangen betreffende de afhandeling van uw klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn hierop alsnog een reactie te geven? Vriendelijk dank.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  9. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Dat de hardware is afgeleverd, dat klopt. Dat wij een onvolledig pakket hebben ontvangen is erg jammer, gisteren maar weer contact gezocht met online en nu maar weer afwachten of het nu wel gaat lukken om het pakket compleet te krijgen. Ze hopen volgende week maar eerst zien dan geloven.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Wij hebben u een e-mail toegestuurd om u op de hoogte te houden van de afhandeling van uw klacht.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om te informeren naar de afhandeling van uw klacht. U geeft aan dat u de gevraagde hardware heeft ontvangen. U zult deze aansluiten en ons informeren of uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld. Wij wachten uw reactie geduldig af.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Inderdaad alle hardware ontvangen, alleen is online "vergeten" de hardware voor de televisie te activeren. Het was ook te mooi om waar te zijn. Gebeld en het gaat geactiveerd worden alleen gaat ook dit weer enige dagen duren en dus nog steeds geen televisie. We wachten maar weer af (sinds 8 sept).
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Wij hebben een van onze technici verzocht contact op te nemen om een technische analyse uit te voeren. Onze technicus heeft naar aanleiding van deze analyse een rapport opgesteld naar onze backoffice. Zoals toegezegd zullen wij met u in contact blijven om een correcte afhandeling van uw klacht te kunnen garanderen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  14. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Vorige week gebeld met Online omdat zowel tv als telefonie nog steeds niet werkte (niet geactiveerd!). Het zou met spoed geactiveerd worden, ondertussen zijn we al weer een week verder en van ons in juli aangevraagde " All in one" glasvezelpakket werkt alleen nog de internetverbinding. Duidelijk voor mij is wel dat mijn perceptie van spoed nogal afwijkt van die van Online. Ook nu wachten we maar weer geduldig zonder televisie en telefonie af.
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Wij hebben contact met u opgenomen om u te informeren over de afhandeling van uw klacht. Wij blijven met u in contact om een correcte afhandeling te kunnen verzekeren.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  16. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Wij zijn inderdaad gebeld, probleem weer (!) uitgelegd. 4 of 5 dagen later weer gebeld en nogmaals uitgelegd. Ook nog maar eens vertelt dat ik het vreemd vindt dat men 1 tv decoder wel activeert en de andere niet terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat beide decoders het niet geactiveerd waren met de bijbehorende mac adressen. ook het oplossen van het telefonie probleem lukt niet. Tijdens het laatste gesprek werd mij vertelt dat er weer tickets aangemaakt werden. Ondertussen 3 maanden verder.
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Onze technicus blijft met u in contact om een correcte afhandeling van uw klacht te verzekeren. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  18. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    We zijn ondertussen alweer meer als een week verder en het telefoon probleem van wel bellen, niet gebeld kunnen worden is ondertussen verandert in niet meer kunnen bellen en gebeld worden. Onze poging om over te stappen op glasvezel loopt nu al vanaf 8 sept, de datum waarop ons glasvezelpakket actief zou zijn (aangevraagd 1/2 juli). Ik mag toch echt hopen dat ik het dit jaar nog ga meemaken dat alles werkt. Voorlopig blijft het weer angstvallig stil. Mvg
  19. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Wij hebben onze technicus verzocht u op de hoogte te houden van de afhandeling van uw klacht. Er zal vandaag wederom contact met u worden opgenomen.
    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  20. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Geachte klantenservice van Online,
    We zijn alweer heel wat weken verder en onze problemen zijn tot op heden niet opgelost, erg jammer. Maar ik ben wel blij en opgelucht dat ik mijn contract bij jullie erg snel en zonder problemen heb op kunnen zeggen.
  21. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  22. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    klantenservice Online,
    Ik dacht dat alles goed afgehandeld zou zijn en ik was bereid om mijn klacht te sluiten. maar nu kom ik tot de ontdekking dat jullie op 15 januari een bedrag van 336,55 van onze rekening willen afschrijven??? waar komen deze kosten vandaan wil graag opheldering en eerder dan dat ben ik niet bereid mijn klacht te sluiten.
    met vriendelijke groet, T. Vriethoff
  23. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tvriethoff,
    Dank u vriendelijk voor uw reactie. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. We hebben daarom een bericht achtergelaten op uw voicemail. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  24. Auteur
    tvriethoff
    Datum
    Fijn dat alles opgelost is en dat we niet gecrediteerd worden voor een half geleverd product, zowel voor ons ADSL en Glasvezel.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen