Klacht Online.nl: Nog steeds geen inlog gegevens van MijnOnline.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 138367
Gebruiker
reswel
Datum
21 reacties

Details

De klacht

Heb de laatste keer een email ontvangen maar daarin waren de inloggegevens niet ingevuld zoals gebruikersnaam en wachtwoord werd gebeld hierover om te vragen of alles nu wel goed was maar nee, helaas.
Ben nu al ruim 2 maanden onderweg en het is nog steeds niet rond.
Had graag mijn telefoongegevens willen nagaan om te kijken of ik de kosten van de helpdesk te bellen nog kan terugvorderen want dit is echt waardeloos zo slecht en triest hoe ze met dit alles omgaan.

De oplossing

Wil nu wel eens kunnen inloggen op mijnonline.

21 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    reswel
    Datum
    Ik wacht af, hoop nu eindelijk dat het gaat goed komen.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    reswel
    Datum
    Beste Online, ik heb nog steeds de volgende gebreken.
    Niet kunnen inloggen bij mijnonline.nl
    Ben niet bereikbaar met de telefoonaansluiting.
    Afspelen van de opnamen tv zijn regelmatig niet om aan te zien.
    Ik hoor graag van u graag met SPOED zit al 3 maanden met een onvolledige installatie waar ik wel volledig voor betaal.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon wederom telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon wederom telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, Uw dossier ligt momenteel bij onze achterliggende afdeling. Zodra er meer bekend is zal uw contactpersoon binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, Uw dossier ligt momenteel bij onze achterliggende afdeling. Op dit moment zijn we nog in afwachting van een terugkoppeling. Zodra er meer bekend is zal uw contactpersoon nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  9. Auteur
    reswel
    Datum
    Monteur is geweest vriendelijke man, heeft de nieuwe Firmware op de interactieveTVdecoder gezet etc., signaal was OK.
    Helaas had ik dezelfde dag al 4 maal een stilstaand beeld van ca. 10 sec. en 2 maal zelfs een crash waarbij ik geen beeld meer had en dat zelfs de afstandsbediening niet meer werkte. Was dus genoodzaakt om de spanning van de decoder af te halen. Verder was het bij de opnamen ook nog steeds haperen/blokjes. Volgens monteur zou een nieuwe decoder de laatste optie zijn.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, Nieuwe hardware is er voor u besteld. Zodra u de hardware in ontvangst heeft genomen zal uw contactpersoon nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw inloggegevens zijn nog altijd niet bekend.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    reswel
    Datum
    We wachten af.
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Uw dossier is nog altijd in behandeling bij uw contactpersoon.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen
    Klantenservice Online.nl
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Uw dossier is nog altijd in behandeling bij uw contactpersoon.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen
    Klantenservice Online.nl
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Uw dossier is nog altijd in behandeling bij uw contactpersoon.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen
    Klantenservice Online.nl
  18. Auteur
    reswel
    Datum
    Duurt wel erg lang. Hoop wel dat het nu binnen een maand geregeld is.
  19. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer van der Wel,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  20. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer van der Wel,

    Allereerst fijn om te horen dat uw problemen reeds verholpen zijn,
    Uw contactpersoon heeft inmiddels contact met u opgenomen en een aantal afspraken gemaakt.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  21. Auteur
    reswel
    Datum
    Duurde wel heel erg lang voordat het was geregeld vandaar de -1.
    Verder is er wel een regeling getroffen voor de overlast.
    Ook de communicatie verliep goed.
    Ik werd regelmatig teruggebeld, door dezelfde persoon, hoever men was met de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
reswel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen