Opgelost door Online.nl: nog steeds geen juiste verbinding snelheid. geen werkt thuis en medische apparatuur niet connectie

john.v

Nog steeds geen goed internet de upload is veel te laag ook met uw eigen modem is het probleem daar dus ligt niet aan mijn situatie thuis. Er is ook voor de zekerheid nu een nieuw verbinding aansluiting (kastje van draad naar rj11) van het isra punt. nieuwe kabel die bij het modem zat enz.

er moet gewoon een DSLAM reset worden gegeven. Dit lijkt mij heel normaal.
en wegens corona wil ik ook geen monteur in huis hebben. Dit wegens besmetting en ook dat het nooit hier in huis heeft gelegen. En wegens de besmetting druk hier in groningen.

Dus online.nl graag actie richting de kpn voor een DSLAM reset. Dit lijkt de enige juiste te doen.

actie vanuit online.nl naar de kpn voor een DSLAM reset daar voor hoeft er geen monteur aan huis te hebben met nu de covid druk hier in Groningen.

zie het bestand van mee gezonden file

goedemorgen

helaas is het modem nog steeds niet op snelheid ook na dslam
    voor de dslam download 57.3 mb en 1mb upload
    \
    nu naar 3 dagen na de dslam ik de sneheid terug gezakt naar 40mb downloaden en 3,4 upload
    \
    nog steeds verre van ideaal compumter's reageren traag op internet zowel mobiel telefoon als tablet als de gewone pc en laptop. soms blijft internet ook hangen als je eens een film streamt
    \
    ben toch bang dat het in de centrale van westerbroek ligt hier 130 meter verderop in het dorp of thuis
    erg benieuwd wat online.nl er aan gaat doen.
    Jaren lang altijd 55 download en 10mb upload gehad. dus kan absoluut wel

john.v
    er is een verkeerde bestand bij gevoegd nu de juiste bij de vorige reacite
    Het zal maar nog steeds geen goede verbinding heden 17-08-2021

ik heb mijn eigen fritzbox er weer aan gehangen, wegens dat ik dat meldingen krijg om mij mobiel of er gebeld is ook dit wegens zieke mensen in de familie.
    en dat doet een zyxell modem juist niet.

of nu de zyxell modem of de fritzbox aangesloten zit blijf de upload behoorlijk achter tussen de 1 en 3 mb upload. En das niet zoals het hoort zeker niet als er ......... apparaten een goede verbinding moeten hebben of wel afhankelijk en zo ook voor mijn vrouw om in te kunnen loggen op............... Dit zo ook al eens besproken in de vorige berichten

laat de kpn monteur maar komen. Dit kan zo niet langer.......... wij willen dit opgelost hebben.

mvg
    john.v
    krijg een melding dat jullie iets geplaatst hebben maar kan helaas helemaal niks vinden.

stuur anders even prive (email) een berichtje
    john.v
    Laat de kpn maar komen dat heb ik ook via een prive bericht gemeld, maar geen reactie op gehad.

u ken mijn adres en postcode enz en ook in het contract staat ook wel nummer ik te bereiken ben toch? begint met 05.

ik hoor van u wanneer de kpn lang komt wij hebben wel te dielen mt zieke ouders en schoonouders.

john.v
    aub de problemen oplossen en schakel de kpn maar in. Heb de papieren van jaren geleden nog eens na gespit en daar kwam het volgende uit:

dat de verbinding diverse keren gestoord waren vanuit de centrale het ..... bord zou niet op de juiste manier werken.

misschien heeft u daar iets aan. Ik wil graag van al die telefoontje als van het zieken huis dat ik alles steeds moet doorgeven. a.u.b. los het op

met de provider war jullie het van over genomen hebben fiber hat ik nooit problemen 2 jaar lang totaal niet en elke 3 maanden een automatische DSLAM. Was een top provider kan niet anders zetten.
    Maar nu jullie het overgenomen hebben is het toch langzamerhand dwijlen met de kraan open of het internet wel goed werkt.....

laat staan de vergoeding voor het niet op de juiste kunnen internetten.

lost het op!!!!!!!!!
    john.v
    telefoon ging maar 2 x over en aangezien in mindervalide ben ben ik niet zo snel\
    heb proberen terug te bellen naar het nummer maar geen resultaat.

kpn gebeld 0800-0402 en daar gevraagd betreffende vdsl lijn maar die kon mij niet verder helpen.

ik zou nog een mail krijgen van de backoffice van de kpn met telefoonummer en code zodat ik deze afdeling zou kunnen bellen maar helaas ook niet gezien of gehoord

dit wordt een hele nare situatie zo....................

jullie hebben ook mijn 06 bel daar dan op!!!!! vdsl verbinding is niet betrouwbaar!!

graag spoed

john.v
    Zeg je afspraken af bij de dokter en fysio omdat wij het internet opgelost willen hebben en dat er vandaag tussen 14.00 en 16.00 monteur lang komt!

nou helemaal niks he nada geen kpn monteur. Dit zo zo Waardeloos hele middag naar de maan..........
    ze hebben enkel om 13.15 en om 14.00 de dsl lijn er effe af gegooid met resultaat van helemaal geen verbetering ... Zielig hoor kpn......

Wens toch graag alle dagen dat ik geen goed internet heb dat daar een financiële vergoeding tegen over moet staan.

ga zo wel weer voor de XX keer bellen naar mijn eigen provider of deze nu echt een actie ondernemen.

dit is monsterlijk irritant koor KPN en ONLINE.NL
    john.v
    weer weekend afgewacht maar de upload is nog steeds niet daar waar het wezen moet. Of wel en is totaal geen verbetering tegen over vorige week

schakel nu maar eens een echte monteur ik die echt eens aan huis komt en niet een die zegt dat hij komt en nooit geweest is zoals vorige week.

Hier moet eens een einde aan komen ik betaal voor iets en dan moet dat ook geleverd worden. ook vanwege medische nooit zaak.

DUS LAAT EEN KPN MONTEUR KOMEN!!

u als online.nl los het op de bal ligt geheel aan uw kant. U heeft mijn gegevens dus laat de monteur maar bellen wanneer hij tijd heeft.

john.v
    Het moet toch nu wel duidelijk zijn nu wat er aan de hand is toch...
    Als ze de kabel in de centrale opnieuw hebben aangepelt en dat werkt niet blijft het isra punt ofwel de lasdop ik de kamer over.
    Heb zieke ouders en schoonouders die ook vaak help met de computer om allerlei paperassen in te vullen via online met teamvieuwer maar dat lukt vaak niet.
    Dit komt door de trage upload. Website laden is ook een kriem enz

Ik hoop dat u nogmaals even de kpn achter de broek aanzit!

Maar weer wachten...... Wachten duurt lang als je zelf niet gezond bent en dat internet vaak je enige uitlaatklep is.......
    john.v
    Kpn moet eens gas geven er is een dslam uitgevoerd gisteren middag 14.22uur maar geen succes download is behoorlijk gedaald upload geen verbetering....
    Bijgevoegd printscreen hoe het nu is...
    john.v
    ben gistereren gebeld door een nummer deze ging mar 2x over en later op mijn mobiel daar was ik ook net te laad in ben minder valide.
    Ik heb proberen terug te bellen maar helaas geen gehoor.

mijn internet verbinding hapert zo nu en dan voor ongeveer 10 sec terwijl de verbinding er wel is naar de centrale toe.

laten we hopen dat de kpn nog eens belt voor een oplossing.

we wachten maar weer af ................................
    Goedenmorgen

wij zijn weer een week verder en actie ho maar... De DSLAM van de laatste keer heeft niet echt iets gedaan.
    Enkel de download naar beneden gezet en verder is er niets gebeurt.... van 57mb naar 40 mb en upload van 1,8 mb

ik al diverse jaren achtereen een snelheid van 55mb down en 10,1 upload gehad!

waarom opeens nu niet meer!!!

van het weekend wilden we betalingen doen dat ging niet..... de snelheid van de communicatie was niet snel genoeg. Zoals ik net begrepen heb van de bank die ik gebeld heb.

video streamen gaat ook net echt lekker vaak bevriezingen van het beeld..

wordt toch eens tijd voor een monteur aan huis van de kpn die het isra punt eens gaat bekijken dat er geen oxidatie is in de lasdop of de kabel richting de centralen eens door meet.

dus Online.nl graag nog eens contacten met de kpn hoe dit opgelost gaat worden

kan wel zijn dat alles nog in onderzoek is maar na 3 dslam's en geen verbetering is wordt het toch eens tijd dat het probleem eens en voor altijd opgelost wordt.

ben te bereiken op mijn 06

john.v
    Her juiste nummers hebben jullie enkel vandaag lag ik met migraine op bed en kan ik dan niet tegen prikkels van buiten af.

U heeft ook mijn email adres.

Morgenochtend tot 14.00 smiddag (donderdag) kan ik geen telefoon opnemen wegens andere prive dingen.

ik hoop het.................
    wij zijn al meer dan xx weken verder .

mocht nog geen email of telefoon van de kpn ontvangen

is het mogelijk dat ik zelf bel naar de kpn voor een afspraak te maken???

mischien is het dat wat sneller! om kortsluiting van het belle of mailen te voorkomen.

dit gedoe levert te veel stress op wil dat het zsm opgelost wordt zodat wij hier verder kunnen.................................

john.v
    Eindelijk de kpn monteur gesproken de lijnen prima in orde eigenlijke uitstekend , het modem wat ik zelf aangeschaft heb de wel bekende fritzbox was de monteur blij mee een betere modem zijn er niet (zegt dus genoeg)

er was maar een duidelijk advies richting Online.nl dat het online profiel van vdsl lijn fout staat bij online, en dat kon ik beamen tijdje terug is er een grote storing geweest van online.nl en sinds dien is het hommeles.
    Had altijd 57 down en 10,1 up ik betaald ook voor minimaal 55mb download en 10 mb upload

Profiel staat nu op 41 mb download en max 2 upload zoals er en overeenkomst tussen kpn en online.nl
    de monteur snapte echt niets! en de snelheid kan ook veel hoger het modem snelheid incl stabiele verbinding kan 75 mb downloaden en 25 upload aan.

Dus Online.nl heeft dus sinds de storing mij het verkeerde profiel gegeven!

wij kunnen zowel bij verschillende instanties niet inloggen of worden er uitgegooid de verbinding te traag is of verbroken is.
    En mijn vrouw kan niet meer in loggen op haar werk en dat is heel belangrijk.

Dus online graag actie van uw kant, ik betaald voor zo snel mogelijk internet.

als het goed is moeten jullie wel de terug koppeling van de kpn monteur.

ben benieuwd hoe we nu verder gaan sorry maar blijf er een hard hoofd in hebben....

hallo

zijn jullie er al mee bezig om de snelheid te verhogen zodat wij verder kunnen hier?

kunnen we eindelijk ook weer onze zieke ouders/schoonouders hebben met de pc via online ondersteuning

john.v
    Wij hopen dat het profiel zsm opgelost kan worden. Nu rijden we de heledag heen en weer best wel vele kilometers omdat we niet juiste snelheid hebben. Dit kost ons veel geld en veel gestress... Wij hoppen dat dit geheel opgelost voor vrijdag a.s.

Mvg fam. Verhaar
    john.v
    Hoe staat het nu met onze verbinding? Wij zijn nu al weer xx weken verder?
    We kunnen niet eens meer telebankieren!!! Verbinding te lanzaam: verbinding verbroken wegens ..... Is de melding elke keer.
    Online formulieren invullen en versturen lukt niet!!!
    Machtigging versturen lukt niet.!!! (Dit moet via de pc)
    Iets downloaden komt vaak niet goed binnen!!
    Mijn website uppen lukt niet.
    Website's bekijken gaat tergend langzaam of komt niet binnen!!!#
    Enz enz enz enz enz

Ik ben nu bezi email aan het sturen naar de acm bij de buren op de pc met al die ellende van nu.

Online.nl die tich eens iets!!! Als ik bel krijg je alrijd de eerste lijn aan de lijn... Enkle keer weten ze het niet wat ik bedoel dat mijn profiel niet goed staat een ander zegt er is niks bekend hier hang je op en beld direct krijg je weer een verhaal....... Wat een wartaal allemaal. De trobbel shooter van de kpn deze meneer wordt geroepen als er niemand het merr op kan lossen wist het zo te vinden. Ik heb het dik voor elkaar hier. Moet mij geen zorgen maken hier thuis dat is uitstekend voor elkaar.
    Tja zo zie je maar weer de bal wordt elke keer hier neer gelegd en het nog nooit hier in huis gelegen zolang ik dsl heb en dat is xx jaren

Online.nl jullie kunnen dit toch direct met de kpn oplossen. Dit is een kleinigheid voor jullie en de kpn

Mvg fam verhaar
    Tjonge Tjonge Tjonge

wie moet ik nu nog geloven met al dit gepraat heen en weer..
    De ene zegt dit de andere zegt dat, De kpn monteur was stellig die ik gesproken heb en nu is het weer anders.

Hoe lang zijn we al niet bezig zo.... Ik ga er wel vanuit dat ik gecompenseerd wordt voor de tijd dat ik eigenlijk bijna niet kan internetten.

john.v
    Klopt het dat sms gehad van kpn voir een afspraak?
    Tegewoordig met al dat spam en radsomware ben ol terughoudend

john.v
    jullie hebben het profiel met mijn eigen modem fritzbox er uit gegooid teweijlde kpn monteur aan het werk was ongelofelijk nu weet ik niet meer of er gebeld is als ik onder weg ben... en dat is zeer lastig met ziek ouders en schoon ouders en mij zelf

ik wil mijn eigen modem weer aansluiten welke gegevens moeten jullie hebben om deze in het profiel te zetten!!

zodat ik gelijk gewaarschuwd wordt als er is gebeld wordt op ons gewone nummer via de fritzbox app dit levens redend zijn!!!!!

heeft altijd goed gewerkt met de fritzbox en jullie igen witte plastic modem die zo omvalt als je de kabels er in plugt en de wifi is waardeloos na 3meter wordt het al een probleem
    de fritzbox is zo goed en super sterk wifi kan niks tegenop

is net zo moeilijk om dit te doen

nog een vette opmerking de snelheid van dat witte modem ik haal lange na niet mijn snelheid en upload niet meer.

naar eigen zeggen het ik gehoord dat jullie een beklemming op de lijn zetten zodat het gewoon niet sneller dan dan nu. en ik ben zeker niet de enige waar jullie dit doen.....
    dit uit eer betrouwbare bron.

gaat het nu een goed regelen online.nl

geef jullie tot einde september de kans om dit op te lossen en mijn eigen modem goed werkend te krijgen lukt dit niet gaan we verdere stappen nemen.

mvg John

ps jullie hebben net een contact mij opgenomen of de verbinding werkt of niet...... dat is zo niet 2021..... weer z'n gemiste kans

Goedemorgen

werd niet vrolijk wakker na te zien wat nu de snelheid is

gisteren was het 40 mb om 7 mb snelheid

vanmorgen was het 40 mb om 3 mb

precies wat de kpn monteur al voorspelde 2 dagen terug hij zag 7mb downoad op zijn scherm staan aan upload en hij zei: ik zie nu al dit binnen 10 minuten gaat de line snelheid gaat zakken. de monteur waarschuwde mij al na overleg met iemand aan de telefoon hoorde ik dat is typisch online.nl en dat er meerdere klanten zijn waar dit gebeurt!

online.nl die zetten gewoon een klem op de vdsl line dat deze gewoon niet sneller gaat dat online.nl wil.

nu heb ik een snelheid van 40 om 3 mb zoals het modem nu aangeeft (online modem)
    En de snelheid zoals officieel gemeten kan met gemak 81mb download en 28 mb upload zijn!!!!

Wij betalen al internet maximaal zoals online.nl dat noemt, Ik noem dit de klant netjes gezegd: ## klantje pesten en beteugelen ##
    Om de klant zo min mogelijk gebruik te laten maken van het internet.
    Vindt is dit eigenlijk......... ik zit al met blijvende ziekte thuis en kan niet veel, mijn verbinding met de buiten is het internet, en dat wordt ook nog van je afgenomen........
    Totaal geen empathie voor de klant mee denken ho maar de klant betaald toch wel niet terug bellen of het weer werkt of......
    Ben verplicht het modem van online.nl te gebruiken, profiel van fritzbox er uit gegooid toen de kpn monteur weg was. Of wel gedwongen om dat witte plastic modem te gebruiken.
    kan nog veel meer om noemen maar dan staat als in de vorige teksten hier boven.

Online....... ik ben het zo zat met jullie sinds jullie fiber (super provider) overgenomen hebben is het echt een puinhoop bij jullie....

na wannadoo en orange te hebben gehad was is eigenlijk verlost van jullie provider fiber dsl was zo een opluchting altijd super vdsl en 1keert per 3 maanden een dslam reset op de lijn dagje iets minder snelheid en weer door!!!!!!!!!!!!! geweldig systeem was dit.!!!!!
    En toen nam online.nl fiber over ik voelde al nattigheid en dit is zeker uit gekomen. Dus jullie hebben niks geleerd van voeger, alles gaat net zo als vroeger....
    Hoop dat het M7 groep eens de boel schoon veegt bij jullie het blijft dweilen met de kraan op helaas.

mvg John

ps ga nu een regelen dan de verbinding goed is en ik mijn eigen fritzbox modem kan gebruiken!! (dat adviseerde de kpn ook)
    john.v
    Online.nl ....... Netjes gezegt ik wordt gepiepeld door jullie!! Niet figuurlijk maar letterlijk.

Na paar keer de kpn langs zijn geweest en alles doorgemeten is, in huis en in dorpscentrale is er een uistekende verbinding van 81 mb down en 28 mb up

Ik betaald voor internetmaximaal abbo minimaal 55 down en 10.1 up. Dit heb ik al jaar en dag altijd gehad! Ik zit 129 meter van de centrale.

Maar wat krijg ik van online.nl ....... 40 mb down en 3 mb up. En zo een stroperige snelheid dat website lang moeten laden internetbankieren vaak niet lukt. En een website uppen lukt ook vaak niet.

Ik ga morgen avond een brief schijven naar kassa en radar! Na meer dan 5 weken ben ik er klaar mee. En een cc naar de acm. Ik wordt geschoffeerd door jullie en daar pas ik voor.

Mvg John

john.v
    Dat het ik gezien dat jullie gebeld hebben was op bezoek bij een zeer ziek persoon en een verjaardag. Dan neem ik geen telefoon op, daar hebben die mensen niks te maken wat hier speelt.

U zou mij kunnen bellen vandaag om 11.00 dan kan ik u te woordt staan

john.v
    Ik hoop het van harte denk dat we alle 2 wel van dit gedoe af willen.
    Wat belooft is belooft voordeel van de twijfel is aan jullie.

we wachten het af en zodra de werkzaamheden voltooid zijn hoor ik het graag van jullie

john.v
    de klacht zou worden afgesloten maar deze staat nog steeds
    internet is beter geworden maar het is zo stroperig... of wel de website internet bankieren enz worden zo langzaam opgebouwd lijkt wel of je een pc van 50 jaar oud is

dit geheel is te merken met pc laptop mobiel. met 2 aparaten tegelijk op internet blijft een kriem.
    pc en alles worden onder door security pakket pro en systeem care pro en ccleaner en mailwarebity's

lijkt mij genoeg. en dit geheel ook nog eens getest met laptop van buurman zelfde euvel

we wachten of effe verder af per oktober zou het goed moeten komen zoals belooft

john.v
    helaas had ik weer internet wat erg stroperig is en toch maar weer in het modem kijken
    de download is gezakt de upload is er nog wel. Je kan gewoon merken dat er weer iets aan de hand is met de internet verbinding . Lijkt wel als het flink regent dat hier in het dorp de verbinding snelheid naar beneden gaat

download snelheid is gezakt na jullie reset van de verbinding vannacht rond 03.00

ik wacht maar weer af..... al begint mijn vertrouwen te zakken naar....

john.v
    vanmorgen gekeken in het modem en ja hoor de kpn heeft woord gehouden de snelheid is verhoogd, naar 125 mb down en 32 mb up in het modem

Maar de snelheid van online.nl is langzamer geworden. Ik hoop nu daat Online.nl ook woord houd dan jullie ook de sneheid verhogen en software/firmware van jullie lijn ook verhogen.

Ik voeg hier een print screen bij hoe de situatie nu is. Graag hoor ik van jullie wat er nu gaat gebeuren. zoals het nu is de verbinding om website's en telebankieren en in loggen op het ziekenhuis erg stropperig lang wachten tot er iets kom of soms afgebroken wordt.(aflopen week is de snelheid gezakt)

Graag hoor ik van u hoe we nu verder gaan en deze situatie definitief gaan oplossen. Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Goedenmorgen

ondanks dat ik met een uitzending bezig was is het modem 2x opnieuw opgestart even vervelend maar goed het zei zo

blij verrast dat nu de snelheid daar is en blij verrast dat de laatste belofte waargemaakt is, ik had dit niet verwacht eerlijk gezegd.

Ik heb de snelheid getest met speedtest.net een nette snelheid kwam daar uit 75 download en 32 upload

Van dit geheel geleerd dat het dus niet in ons huis lag, helaas buitenhuis.

ik hoop dat online.nl eerlijk te zijn tegen klanten en duidelijk te zijn waar er aan gewerkt wordt en de belofte waar maakt.
    Communicatie is zo belangrijk ik deze wereld. En als er gevraagd wordt om een 2de of 3 lijn (lijn beheer) dat dit gewoon kan. Er zijn vele mensen die (veel) meer weten dan jullie eerste lijn weet. Helaas diverse keren gehad ( men wist niet eens wat mijn profiel was)
    Het lijkt mij een goede keuze om de hulpvraag door te zetten als de eerste lijn het niet weet en dat je voelt dat er iets gebeurt en gehoord wordt.

zelf helpdesk medewerker geweest in computer firma.
    mijn sleutel was en is... wie goed doet goed ontmoet

ondanks dat wij toen duurder waren dan de goedkope pc winkel kregen 9 van de 10 het voordeel omdat de helpdesk goed bereikbaar was en snel en duidelijk klanten te helpen of direct de pc over te nemen om z.sm. het euvel op te lossen. en complexe oplossing deden iets langer. (klanten zo af en toe te bellen waar wij mee bezig waren)

eerlijkheid en communicatie in deze wereld is een groot goed.

Ik zou graag dit geheel willen afsluiten. En de credit 's qua oplossen geven aan online.nl en de kpn geven.

en hopen dat we elkaar in de toekomst niet nodig hebben. maar dat is een utopie.

online.nl en kpn en de laatste kpn monteur (kpn monteur was top) nogmaals hartelijk bedanken voor de inzet voor het oplossen van deze klacht
    Ik ben tevreden met de oplossing

met vriendelijke groet John V.
    Goedenmiddag Online.nl

Ben na wat heen en weer gooien van van frustraties betreft snelheid en stabiel internet en telefonie, van beide kanten.

Ben ik zeer content met de oplossing en de belofte die is gedaan duide op 1 oktober jl. Anders waren we opstapt naar een ander provider.

We zijn nu 6 dagen verder en wij zijn nogmaals content met de verbinding, wij gaan vanuit dat dit zo blijft denken wij wel.

Verder dank voor de attentie die we mochten ontvangen van u via de brievenbus.

Wij hopen dat we nog jaren deze samenwerking kunnen voorzetten zoals hij nu is.

van onze kant sluiten wij deze klacht

mvg John V

john.v
Lag niet aan ons thuis tja dit al vaker gezegd. Er is volgens mij een complete nieuwe aansluiting gemaakt door kpn/ online.nl een nieuwe loep om in ons dorp en daarop aangesloten. Nu goed en stabiel internet wordt dagelijks getest. We kunnen ons werk en hobby weer uitoefenen. We gaat vanuit dat zo blijft bedankt kpn en online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?