Klacht Online.nl: Nog steeds geen modem ontvangen

Klachtnummer
# 125083
Gebruiker
Younesbatsi
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb 20 augustus een email gekregen dat mijn abonnement is opgeleverd maar op 25 augustus heb ik nog steeds geen modem en ook geen mail ontvangen met de track&trace ik vraag me nu ook echt af wanneer het gaat komen want nu zit ik zonder telefoon

De oplossing

Dat ik zo snel mogelijk een mail ontvang met de track&trace voor het pakketje

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Batsi,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Younesbatsi
    Datum
    Ze hebben me gebeld en gezegd dat ze het zouden regelen maar nu op 29 augustus nog steeds niks ontvangen en nu zit ik zonder modem dus kan ik geen gebruik maken van online
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Batsi,

    Bedankt voor uw bericht, een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Younesbatsi
    Datum
    Het is eindelijk opgelost na een paar keer bellen en er achter aan moeten gaan heb ik nu eindelijk mijn modem ontvangen en alles loopt goed
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Younesbatsi,

    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen