Klacht Online.nl: Nog steeds geen modem ontvangen

Younesbatsi

Ik heb 20 augustus een email gekregen dat mijn abonnement is opgeleverd maar op 25 augustus heb ik nog steeds geen modem en ook geen mail ontvangen met de track&trace ik vraag me nu ook echt af wanneer het gaat komen want nu zit ik zonder telefoon

Dat ik zo snel mogelijk een mail ontvang met de track&trace voor het pakketje

Geachte heer Batsi,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Younesbatsi
    Ze hebben me gebeld en gezegd dat ze het zouden regelen maar nu op 29 augustus nog steeds niks ontvangen en nu zit ik zonder modem dus kan ik geen gebruik maken van online
    Geachte heer Batsi,

Bedankt voor uw bericht, een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Younesbatsi
    Het is eindelijk opgelost na een paar keer bellen en er achter aan moeten gaan heb ik nu eindelijk mijn modem ontvangen en alles loopt goed
    Geachte heer/mevrouw Younesbatsi,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?