Klacht Online.nl: Nog steeds geen oplossing.

Klachtnummer
# 101989
Gebruiker
jose
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb al vanaf het begin van de aansluiting ( jan. 2014) problemen met telefonie en internet. Diverse malen monteurs over de vloer gehad. Afgelopen vrijdag weer monteur van KPN geweest. Sindsdien weer geen telefoon en internetverbinding.
Op vrijdagmiddag gelijk contact opgenomen met Online en maandag weer. Ik moet maar weer wachten totdat de technische dienst mij gaat bellen. Dit is al vele malen zo gegaan, waardoor er vele weken geen aansluiting of bereik is.
Het probleem ligt volgens de monteurs van Online en KPN niet bij mij, maar bij de te lange route vanaf de centrale. Weten zij dit van te voren niet, want dan had ik noooooiit overgestapt!!!
Wat een geld heeft het mij inmiddels gekost om keer op keer met mijn mobiel naar Online te moeten bellen. Nog maar niet te spreken over het hoge irritatiegehalte!

De oplossing

Ik verwacht ontbinding van het contract en mijn geld van afgelopen jaar terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u gesproken om uw klacht te bespreken. Over de voortgang van uw klacht zullen wij u morgen verder informeren.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is de storing vandaag opgelost. Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar hebben u niet kunnen bereiken. We bellen u morgen om de klacht verder te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    jose
    Datum
    KPN heeft vandaag het knopje in de buitenkast weer ingeschakeld , maar ik blijf met het probleem zitten zoals deze het afgelopen jaar geweest is. Slechte verbinding, andere kant slecht te horen met ruis, dan weer totale bromtoon en geen verbinding. Het enige waar nu naar gekeken is, is waar het probleem ligt en volgens KPN ligt het probleem nog steeds bij Online. Feitelijk is er dus nog niets opgelost. Ik heb al veel onkosten met mijn mobiel moeten maken en wil ontbinding van het contract!
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Een medewerker heeft meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?