Klacht Online.nl: nog steeds geen telefonie en geen TV

ioanna

Op 30 mei 2014 aangemeld via website van online.nl voor hun allles-in-1 abonnement met overstap service. Op 10 juli 2014 email met vermelding dat oplevering van abonnement begin vandaag (10-07-14), en kan modem en tv-ontvanger aangesloten worden. Op 15 juli email met verzendbevestiging van apparatuur en op 17 juli zelf opgehaald. Modem aangesloten maar internet werkt niet. Na twee keer moeten met iemand aan de klantenservice bellen, zijn we achter gekomen dat ze mijn oude provider NIET hebben afgezegd zoals beloofd. ‘ Sluit je onze modem aan de tweede lijn dan heb je internet-TV-telefonie van ons’ en ‘doe maar better zelf de opzegging van de oude leverancier’ werd gezegd. Modem aangesloten aan tweede lijn, internet wel maar geen telefonie en TV. Weer gebeld en werd gezegd dat een algemeen storing is. Maar nu zijn we al 4 dagen verder. Nog steeds geen telefonie en geen TV.

Optie 1: Zorgen dat binnen 3 dagen alles, internet-telefonie-bellen, werkt. Telefoontjes aan hun klantenservice t.w.v.ongeveer 20 euro in mindering brengen, abonnement oude provider opzeggen en betalen de kosten van de periode met overlap (2 providers tegelijk) ongeveer 45 euro kosten.
Optie 2: Abonnement ontbinden, en vergoeden alle gemaakte kosten zoals boven bij optie 1 vermeld, plus de verzendkosten om hun apparatuur terug te kunnen sturen.

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    ioanna
    inmiddels 4 augustus en nog steeds geen tv en geen telefoon!
    Online.nl heeft waarschijnlijk bovenstaande standard bericht geplaatst ' ....Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht...' maar ze hebben no steeds helemaal GEEN CONTACT genomen. Ik vind het gewoon schandalig.

Ook een klacht indienen over Online.nl?