Opgelost door Online.nl: nog steeds geen telefoon,tv,internet per direct contract beeindigen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124890
Gebruiker
MOGWA
Datum
3 reacties

Details

De klacht

nog steeds geen reactie van online zijn kant omtrent vorige klacht nog steeds geen telefoon,tv,internet al 13 dagen.

De oplossing

ik wens per direct het contract te beeindigen

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jean Rossell,

    Wij hebben uw 2 klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht #124584, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht #124584 verder in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jean Rossell,

    Wij hebben uw 2 klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht #123651, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht #123651 verder in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    MOGWA
    Datum
    1

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MOGWA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen