Opgelost door Online.nl: nog steeds geen telefoon,tv,internet per direct contract beeindigen

MOGWA

nog steeds geen reactie van online zijn kant omtrent vorige klacht nog steeds geen telefoon,tv,internet al 13 dagen.

ik wens per direct het contract te beeindigen

Online.nl
    Geachte Jean Rossell,

Wij hebben uw 2 klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht #124584, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht #124584 verder in behandeling kunnen nemen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte Jean Rossell,

Wij hebben uw 2 klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht #123651, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht #123651 verder in behandeling kunnen nemen.

Klantenservice Online.nl

MOGWA

Ook een klacht indienen over Online.nl?