Klacht Online.nl: Nog steeds geen TV

nederweerts

Online.nl wat een slechte service al sinds 5 december aan t bellen want je word nooit teruggebeld en een oplossing komt er heel laat.K heb sinds 2 januari eindelijk een nieuw tv decoder maar die doet t ook niet,zou vandaag teruggebeld worden maar alweer niet gebeurd.REGEL EINDELIJK EENS EEN GOEDE OPLOSSING want sorry hier en sorry daar heb ik een kast vol van ben al meer als een maand aan t wachten.Deze klacht word pas verwijderd als k tv kan kijken

Werkende tv decoder

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    nederweerts
    Ben vanmiddag gebeld met de mededeling dat t kastje t nu zou moeten doen maar dat is helaas niet waar, wat nu ONLINE.NL?Ben nu al sinds 5 December aan t wachten,mijn geduld is op!!!!!!Regel een oplossing A.U.B.
    Geachte,
    Wij hebben telefonisch contact gehad. Uw pakket is af te halen bij het postkantoor. U gaat pakket vandaag of morgen ophalen en dan hebben we later in de week nog contact om alles te controleren.
    Klantenservice Online.nl (PL)
    Geachte ,
    U kunt de hardware retour sturen naar:
    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenWij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (PL)

Ook een klacht indienen over Online.nl?