Online.nl wat een slechte service al sinds 5 december aan t bellen want je word nooit teruggebeld en een oplossing komt er heel laat.K heb sinds 2 januari eindelijk een nieuw tv decoder maar die doet t ook niet,zou vandaag teruggebeld worden maar alweer niet gebeurd.REGEL EINDELIJK EENS EEN GOEDE OPLOSSING want sorry hier en sorry daar heb ik een kast vol van ben al meer als een maand aan t wachten.Deze klacht word pas verwijderd als k tv kan kijken
Gewenste oplossing
Werkende tv decoder
4 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte klant, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
nederweerts
Datum
Ben vanmiddag gebeld met de mededeling dat t kastje t nu zou moeten doen maar dat is helaas niet waar, wat nu ONLINE.NL?Ben nu al sinds 5 December aan t wachten,mijn geduld is op!!!!!!Regel een oplossing A.U.B.
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte, Wij hebben telefonisch contact gehad. Uw pakket is af te halen bij het postkantoor. U gaat pakket vandaag of morgen ophalen en dan hebben we later in de week nog contact om alles te controleren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (PL)
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte , U kunt de hardware retour sturen naar: BNS Data Services Antwoordnummer 42 4100 VP VianenWij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (PL)
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.