Opgelost door Online.nl: nog steeds geen tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75503
Gebruiker
koko
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu al dik 3 maanden een alles in 1 pakket van Online. Internet is al een poosje goed, maar telefoon heb ik pas sinds een week weer. Tv heb ik nog steeds niet. Heb nu al 3 bakjes ontvangen voor de tv, maar ook die doen het niet. Dan moet je de klantenservice bellen, maar daar bel ik al drie maanden mee. Ik heb vandaag weer gebeld, maar heb weer 1 uur en 10 minuten in de wacht gestaan en heb de telefoon maar weer neergelegd. Dit kost me een vermogen om steeds naar klantenservice te bellen. Er wordt niks opgelost. Maar ik moet wel mijn volledige pakket betalen. Ik word hier zo moedeloos van. Hoe krijg ik dit probleem nu opgelost?? Ik wil heel graag van het hele Online pakket af, omdat ze het vertikken het probleem op te lossen. Ik word soms gewoon uitgelachen voor de telefoon. Dit is niet leuk meer.

De oplossing

Ik zou graag van het pakket af willen, omdat er steeds geen oplossing komt. Ik heb al 3 bakjes ontvangen en geen tv. Bij elk gestuurd bakje moet ik maar weer afwachten of het het doet, bellen met klantenservice en afwachten wat er dan weer gebeurt. Ik heb geen vertrouwen meer in Online. Ik wil ook mijn onkosten die ik gemaakt heb terug ontvangen.
Dus contract ontbinden, en een vergoeding voor de gemaakte kosten.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl ( mvy)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte koko,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  3. Auteur
    koko
    Datum
    Online heeft inmiddels contact met mij opgenomen. Ze willen het contract wel beëindigen. Ik hoop dat ze nu de afspraken wel nakomen. Binnen enkele dagen moet ik bericht krijgen met de opzegging.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte koko,
    Volgens onze administratie ontvangt u binnen enkele dagen de bevestiging van de opzegging.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte koko,
    Mocht u de bevestiging van de opzegging hebben ontvangen wilt u de klacht op klachtenkompas dan sluiten en beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  6. Auteur
    koko
    Datum
    Ik ben erg blij dat de zaak nu opgelost is. Erg jammer dat alles zo moeizaam liep bij Online, maar de klachtafhandeling is gelukkig erg goed verlopen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen