Klacht Online.nl: Nog steeds niet verholpen de vorige klachten

tamso

Ik zou geholpen worden door online die de vorige klachten heeft onderzocht.Tot op heden een paar dingen zijn gedaan,maar het probleem bestaat nog.Ik betaal nog steeds een verkeerd bedrag.In plaats van de 12,95 moet ik de 29,95 betalen.Nog steeds geen correct emailadres om in te loggen en je nota's te bekijken.Mijn contract werd de 15de afgesloten zonder mij op de hoogste te stellen dat ik opnieuw de telefoondraden moet aansluiten.je heb namelijk 4 telefoondraden (2 lijnen) en wat door die afsluiting niet meer werkte.Geen mogelijkheid om gratis te bellen,omdat mijn telefoon ook was afgesloten en mijn autotelefoon geen 0900 nr kon bellen.Pa s na een week ik via iemand kon bellen en ik te horen kwam dat die telefoondraden verkeerd zaten.Ook heb ik nog steeds niet het geld terug wat ik teveel heb betaalt door die 2 aansluitingen.

Juiste nota,Juist emailadres en inlog gegevens om juiste nota's te zien.Juist abonoment wat is afgesloten.En het teveel betaalde bedrag retour ontvangen.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Tamso,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    tamso
    Me emailadres is nu correct.Ik kan inloggen om de nota's te bekijken.Het bedrag wat ze wilde afboeken niet correct was.dat is ook verholpen.Nu afwachten op het resterende bedrag wat ik terug krijg,wat al teveel is betaalt

tamso

Ook een klacht indienen over Online.nl?