Klacht Online.nl: Nog steeds niet verholpen de vorige klachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99565
Gebruiker
tamso
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zou geholpen worden door online die de vorige klachten heeft onderzocht.Tot op heden een paar dingen zijn gedaan,maar het probleem bestaat nog.Ik betaal nog steeds een verkeerd bedrag.In plaats van de 12,95 moet ik de 29,95 betalen.Nog steeds geen correct emailadres om in te loggen en je nota's te bekijken.Mijn contract werd de 15de afgesloten zonder mij op de hoogste te stellen dat ik opnieuw de telefoondraden moet aansluiten.je heb namelijk 4 telefoondraden (2 lijnen) en wat door die afsluiting niet meer werkte.Geen mogelijkheid om gratis te bellen,omdat mijn telefoon ook was afgesloten en mijn autotelefoon geen 0900 nr kon bellen.Pa s na een week ik via iemand kon bellen en ik te horen kwam dat die telefoondraden verkeerd zaten.Ook heb ik nog steeds niet het geld terug wat ik teveel heb betaalt door die 2 aansluitingen.

De oplossing

Juiste nota,Juist emailadres en inlog gegevens om juiste nota's te zien.Juist abonoment wat is afgesloten.En het teveel betaalde bedrag retour ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tamso,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    tamso
    Datum
    Me emailadres is nu correct.Ik kan inloggen om de nota's te bekijken.Het bedrag wat ze wilde afboeken niet correct was.dat is ook verholpen.Nu afwachten op het resterende bedrag wat ik terug krijg,wat al teveel is betaalt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tamso
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen