Klacht Online.nl: Nog steeds werkt niet alles na herhaaldelijke storingen te hebben gemeld

TyMiAl

Nogmaals, kort samengevat, de openstaande klachten;
- inloggen en email werkt nog steeds NIET, vanaf juli 2014!! inloggegevens kloppen niet en heb nog geen nieuwe ontvangen
- opnames geven nog steeds haperingen waardoor normaal kijken niet mogelijk is, en dan spreek ik nog niet over het feit dat ik niet bij alle zenders kan opnemen (rechten???, staat nergens vermeld bij jullie)
- onbeperkt Videoland???? Na 3 maanden wachten werkt het eindelijk en wat denk je? Onbeperkt ho maar, maximaal 8 films per maand, is dit onbeperkt???? Eveneens staan deze voorwaarden ook nergens vermeld

En dan nu het mooiste, met mijn telefoon mag ik alleen jullie klantenservice niet bellen. Na dit gedaan te hebben hoorde ik dat er een rekening van 160 euro openstaat. Hierdoor is alleen het nummer van de klantenservice afgesloten???? Ik moet eerst de rekening betalen, maar niets werkt dus wil ik weten waar ik voor moet betalen. Kan ik zien in mijn mail, DIE WERKT NIET, KAN NIET INLOGGEN.

Bovenstaande oplossen en met een oplossing komen. Het is niet dat ik niet wil betalen, maar waarvoor moet ik betalen? Volgens jullie internetsite krijg je als het niet kan worden afgeschreven een rekening per post met acceptgiro????? wacht al een maand maar nog steeds niet. Maar eerlijk jullie begrijpen toch ook wel als jullie niet bereikbaar zijn, niets oplossen, dat het logische gevolg is niet betalen als ik niet weet waarvoor

Geachte TyMiAl,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    TyMiAl
    Tot op heden nog steeds geen contact opgenomen met mij. Het wordt nu een beetje vervelend. Uiteindelijk heb ik nu sinds een paar dagen de rekening per post ontvangen, alleen weer geen specificatie van de 166 euro. Wel van de laatste maand, maar het werkt nog steeds niet en aan mijn klachten word niets gedaan. Als iets verreweg van goed functioneren niet werkt begrijpen jullie toch ook wel dat ik niet het volledige abbonementgeld ga betalen. Wacht nu totaal al bijna 3 maanden op een reactie!!!!!
    TyMiAl
    Wordt steeds leuker, krijg een acceptgiro met een uiterlijke betalingstermijn van 7 oktober en nu toch al mijn telefoon afgesloten. Gaan jullie nu eindelijk een contact opnemen om het op te lossen? Jullie dienst werkt gewoon niet naar behoren. Tevens zal ik deze reacties doorsturen naar mijn advocaat, al hoop ik natuurlijk dat verdere stappen niet nodig hoeven te zijn
    Geachte TyMiAi,
    Wij hebben u een bericht toe doen komen per e-mail. Wij hopen op een reactie van u.
    Geachte TyMiAi,
    Wij hebben u op 09-10 per e-mail informatie toegestuurd, graag horen we spoedig van u de toestemming hierover.
    Geachte TyMiAi,
    Wij hebben u een reactie terug gestuurd wij wachten op u antwoord. Als u antwoord heeft gegeven, zullen wij alles in werking zetten en kunt u de klacht op klachtenkompas beoordelen en sluiten.
    Geachte TyMiAi,
    Wij hebben helaas niks meer van u vernomen, en zullen daarom het dossier sluiten. Wij hopen dat u problemen verholpen zijn.
    TyMiAl
    Ik heb gereageerd op het mailadres waar ik buiten deze site antwoord van jullie heb gehad!!!!!!!! Loopt dan echt alles langs elkaar heen bij jullie??????????? Er is nog niets afgehandeld of opgelost ik heb een mail gestuurd dat ik mijn contract kosteloos ontbindt (waar ik jullie toestemming voor kreeg).Voor de financiele afwikkeling wacht ik op een voorstel
    Geachte TyMiAi,
    Wij hebben ook al op 15-10 een reactie gegeven op de e-mail die u op 13-10 gestuurd heeft naar ons. Helaas hebben wij daarop niks meer gehoord. Daarom hebben wij dossier gesloten. U kunt nog altijd op onze e-mail reageren. Wij wachten op u antwoord.
    TyMiAl
    Kijk het eens na kopiëren van mijn bericht is niet toegestaan maar hier het emailadres [Verwijderd door moderator]
    Helaas moet ik u mededelen dat na bestudering van uw antwoorden ik mijn abonnement, kosteloos, wil opzeggen.
    Mijn nieuwe provider KPN zal met u contact opnemen om alles over te zetten. Ik heb als ontbindingsdatum 13-11-2014 ingevuld.
    Zoals gezegd ben ik bereidt de kosten te betalen die evenredig zijn aan de geleverde producten/diensten.
    Geachte TyMiAl,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij zullen u zoals afgesproken een e-mail sturen ter bevestiging.
    Klantenservice Online.nl (NH)

Ook een klacht indienen over Online.nl?