Klacht Online.nl: Nogsteeds niet online.

BrendadG

Ik heb al eerder mijn beklacht gedaan met resultaat eindelijk contakt met online.nl
En erkenning van het probleem.
Hierbij vragen ze dan ook meteen dit dossier op klachtenkompas te sluiten.
Ik heb meerdere monteurs gehad.
Online.nl zegt met resultaat. Ik zeg van niet.
Nogsteeds kan ik nauwelijks gebruik maken van mijn wifi.
Daarom maak ik maar gebruik van mijn mobile netwerk met hoge rekeningen als gevolg.
Tv kijken heb ik al opgegeven want de irritaties lopen enorm hoog op.
Verzoek tot vroegtijdig beëindigen van contract is afgewezen.
Kortom nogsteeds een zeer ontevreden klant.

Beëindig van het contract.
En vergoeding voor de koosten die ik heb moeten maken.

Beste klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat ontzettend vervelend dat u tot op heden geen goed gebruik kan maken van uw draadloze verbinding. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben een klachtdossier voor u opgemaakt. Binnenkort zal uw contactpersoon telefonisch contact met u opnemen om uw klacht te behandelen.
    Uiteraard zullen wij proberen om een passende oplossing te vinden voor uw aangegeven problemen.

Beste klant,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

Kunt u aangeven wanneer u het beste te bereiken bent? Dan kunnen wij hier rekening mee houden.

BrendadG
    In de middag tussen 14 en 16 uur ben ik het best bereikbaar.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht!
    Wij zien nu pas dat u tussen 14.00 en 16.00 uur beschikbaar bent.
    Hiermee zullen wij natuurlijk rekening houden.
    U kunt morgen tussen de aangegeven tijdstippen ons telefoontje verwachten.

Beste klant,

Zojuist hebben wij telefonisch uw klacht besproken. U krijgt een nieuw modem toegestuurd. Wij zullen volgende week nogmaals contact met u opnemen om te controleren of het probleem verholpen is.

Mocht u tussentijds vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u.

Vandaag weer telefoon gehad,
    Ik krijg weer een nieuwe modem.
    Ik heb 15 april 2016 een formulier voor opheffing toegezonden.
    Hiervan is nu bij de medewerkers niks terug te zien.
    Ik kan dus geen bevestiging krijgen dat ik in November daadwerkelijk van Online.nl af ben.
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wij zullen volgende week opnieuw contact opnemen om uw klacht verder te behandelen.

Wij wensen u een prettig weekend toe!

Helemaal goed
    Beste klant,

Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken. Zoals afgesproken zullen wij donderdagochtend voor 12.00 uur opnieuw contact met u opnemen, om te kijken of de nieuwe modem heeft geholpen.

Nogmaals een prettige dag verder toegewenst!

BrendadG
    Vol verwachting sluiten wij hem aan!
    Fijne dag gewenst en tot donderdag
    Beste klant,

Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken. Jammer om te horen dat de nieuwe modem niet heeft geholpen met uw WiFi verbinding.

Ik zal op dit moment de nodige stappen voor u uitzetten, om de opzegging te voltooien per einde contract.

Mijn collega Lisa zal morgen telefonisch contact met u opnemen, om dit samen te bespreken.

Beste klant,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kunnen u helaas niet bereiken.
    Uw contract is aangepast en zal per einde contract definitief beëindigd worden.

Wij zullen een nieuwe afspraak inplannen voor maandag, zodat wij uw klacht verder kunnen behandelen.

Wij wensen u een fijn weekend toe!

BrendadG
    Dat is prima maandag ben ik na 15uur het beste bereikbaar.
    Groeten Brenda
    Beste klant,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kunnen u helaas niet bereiken. Morgen zullen wij het nogmaals proberen. Indien dit niet gelegen komt, vernemen wij dat graag van u.

Prettige dag verder!

Beste klant,

Zojuist hebben wij telefonisch uw klacht afgehandeld. Uw abonnement zal einde contractsperiode in novermber automatisch beëindigd worden.

Graag willen wij u verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen. Hartelijk dank!

Indien u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

BrendadG
    Ik moet er tevreden mee zijn dat ik per November eindelijk van het contract af ben. (Zou ik zonder de klacht behandeling ook zijn)
    Tot november zit ik dus nog vast aan een contract terwijl het niet werkt zoals het zou moeten werken.
    Uiteraard niet tevreden.
    Beste klant,

Helaas kunnen wij niet aan uw wensen voldoen om het contract kosteloos te beëindigen voor u. Dit heeft mijn collega al telefonisch met u besproken.

Wij willen u nogmaals verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten. Alvast bedankt.

Onze excuses voor het ongemak.

BrendadG
    Klacht heeft niks uitgehaald online.nl sluit de ogen en ik moet het maar uitzingen tot mijn contact afloopt.
    Dus voorlopig geen tv en Internet.
    Wel rekeningen van online.nl
    Ronduit triest.
    Het is gewoon oplichting!

BrendadG

Ook een klacht indienen over Online.nl?