Klacht Online.nl: Normaal je klanten te woord staan en een oplossing zoeken.

Klachtnummer
# 381524
Gebruiker
Pom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er word 2 maal een boete van 69,- van mijn rekening afgehaald voor niet geretourneerde hardware. Ik wacht een half uur aan de telefoon om een medewerker van online.nl te spreken en te vragen hoe het komt dat ik 2 x een boete heb gekregen, in totaal 140,- Vervolgens zegt de medewerker dat mij een herinnering via de mail is verstuurd, nooit ontvangen, en dat het klopt dat ik 2 x 69,- moet betalen. Hangt vervolgens op zonder mij uit te laten praten. Nu sta ik weer 40 minuten in de wachtrij.

De oplossing

Dat online.nl mij belt om een oplossing te zoeken. Ik wil best 1x een boete betalen, maar niet 2x. Dit had dan via een incassocentrum moeten gaan, maar om dit zo maar via automatische incasso in te innen en vervolgens onbereikbaar te zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Pom
    Datum
    Ik heb nooit een doos ontvangen om de hardware in te doen. Waarom hebben jullie mij niet op de hoogte gesteld van een boete, terwijl mijn emailadres, adres en telefoon nummer bij jullie bekend zijn? En ik vind de hoogte van het bedrag ontzettend hoog en ik kan dit nergens terug vinden op de website en ik heb nooit een waarschuwing van jullie mogen ontvangen dat jullie dit zouden incasseren.
  2. Auteur
    Pom
    Datum
    Dat klopt. Zoals jullie nav mijn opzegging weten ben ik op 1 april verhuisd en hebben jullie de doos en herinneringen naar mijn oude huisadres gestuurd en niet naar mijn huidige woonadres.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen