Opgelost door Online.nl: Nota met dubbele kosten en kosten voor een gratis nummer. Graag afhandelen!
Details
Klacht
Geachte meneer / mevrouw,Inmiddels is mijn abonnement bij u beëindigd, echter vorige week heb ik de eindafrekening gekregen. Op 2 februari heb ik u al aangegeven dat de nota niet klopt. U antwoord was om te wachten tot de eindnota. Vorige week heb ik hiervoor telefonisch contact met u opgenomen. Hierover zou ik terug gebeld worden maar dat zijn jullie waarschijnlijk vergeten.
Nogmaals u heeft op nota 169823791 bij de aanvullende pakketten (onbeperkt bellen) voor de termijn 16-12-2016 tot 31-01-2017 €15,16 in rekening gebracht.
Op nota 166036847 zijn deze ook al betaald: 05-12-2016 tot 31-12-2016 €8,71 en 01-01-2017 tot 31-01-2017 €10,-
Dat mag u dus verrekenen.
Verder heb ik vorig jaar na twee weken van een medewerker van u een "gratis" nummer gekregen om met u klantenservice te bellen, namelijk 088-0038567.
Hiermee is 8x met naar uw klantenservice gebeld in totaal voor €31,89. Waarom telt u kosten voor een gratis nummer????
Buiten het feit dat u nog 34,38 aan mij verschuldigd bent mag u daar dus 15,16 en de telefoonkosten van €31,89 bij optellen. En graag per omgaande het geld terug storten. Als u geld moet krijgen dan wacht u daar ook geen weken op zonder maatregelen te nemen.
Met vriendelijke groet,
Ike Maessen
Gewenste oplossing
Het bedrag van €34,38 inclusief het dubbel betaalde bedrag van €15,16 en de belkosten van €31,89 voor het bellen met uw klantenservice door een door u doorgegeven "gratis" nummer voor 15 juli terugstorten op mijn rekening.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.