Opgelost door Online.nl: Nota met dubbele kosten en kosten voor een gratis nummer. Graag afhandelen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 265949
Gebruiker
imaessen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte meneer / mevrouw,

Inmiddels is mijn abonnement bij u beëindigd, echter vorige week heb ik de eindafrekening gekregen. Op 2 februari heb ik u al aangegeven dat de nota niet klopt. U antwoord was om te wachten tot de eindnota. Vorige week heb ik hiervoor telefonisch contact met u opgenomen. Hierover zou ik terug gebeld worden maar dat zijn jullie waarschijnlijk vergeten.

Nogmaals u heeft op nota 169823791 bij de aanvullende pakketten (onbeperkt bellen) voor de termijn 16-12-2016 tot 31-01-2017 €15,16 in rekening gebracht.
Op nota 166036847 zijn deze ook al betaald: 05-12-2016 tot 31-12-2016 €8,71 en 01-01-2017 tot 31-01-2017 €10,-
Dat mag u dus verrekenen.

Verder heb ik vorig jaar na twee weken van een medewerker van u een "gratis" nummer gekregen om met u klantenservice te bellen, namelijk 088-0038567.
Hiermee is 8x met naar uw klantenservice gebeld in totaal voor €31,89. Waarom telt u kosten voor een gratis nummer????

Buiten het feit dat u nog 34,38 aan mij verschuldigd bent mag u daar dus 15,16 en de telefoonkosten van €31,89 bij optellen. En graag per omgaande het geld terug storten. Als u geld moet krijgen dan wacht u daar ook geen weken op zonder maatregelen te nemen.

Met vriendelijke groet,

Ike Maessen

De oplossing

Het bedrag van €34,38 inclusief het dubbel betaalde bedrag van €15,16 en de belkosten van €31,89 voor het bellen met uw klantenservice door een door u doorgegeven "gratis" nummer voor 15 juli terugstorten op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    imaessen
    Datum
    Beste Martijn,

    Bedankt voor u snelle reactie. Hopende dat het geld snel wordt bijgeschreven op mijn bankrekening.

    Met vriendelijke groet,

    Ike Maessen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
imaessen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen