Klacht Online.nl: Nota niet inzichtelijk, 1300 euro rekening voor internet en bellen voor een jaar ????Ik heb pakket internet met gratis bellen???

Klachtnummer
# 193451
Gebruiker
R
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Geachte L,S,
Ik ben al heel wat jaren klant maar nu stop ik het abonnement en ga ik naar een andere provider de maat is vol.
Ik wil mijn nota s inzien hoe komt online aan een bedrag van 1300 euro???
Door een storing kunnen ze niet bij de nota,

De oplossing

Ik wil inzien waar de nota's op zijn gebaseerd aangezien ik gratis bellen heb?? geld terug als het niet klopt!
ik wil telefonisch de boel per direct netjes af handelen

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste R,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld.
    Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.
    Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl.
  2. Auteur
    R
    Datum
    Geachte ls,
    Er is tot op heden nog steeds geen contact opgenomen en geen inzage in de nota's.
    Graag verneem ik een heldere toezegging binnen hoeveel tijd word er contact opgenomen en ik verwacht een toezegging dat als ik geen klant meer ben ik nog steeds het recht heb tot inzage in mijn nota's.
    Hoogachtend de Boer
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste R,

    We hebben u zojuist gebeld maar helaas niet kunnen bereiken we proberen het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste R,

    Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u desondanks zo goed mogelijk van dienst te kunnen
    zijn vernemen we graag van u op welk moment u bereikbaar bent.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste R,

    Ondanks meerdere verzoeken tot contact hebben wij niets van u vernomen.
    Helaas zijn wij genoodzaakt de klacht af te sluiten.
    Zonder contact kunnen wij uw probleem niet verder onderzoeken.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R,

    Ondanks meerdere verzoeken tot contact hebben wij niets van u vernomen.
    Helaas zijn wij genoodzaakt de klacht af te sluiten.
    Zonder contact kunnen wij uw probleem niet verder onderzoeken.
    Bij deze gaan we deze klacht sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen