Klacht Online.nl: Nota teveel gefactureerd voor de periode vanaf 12 september tot 1 december 2014

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 93556
Gebruiker
Huisden
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 4 december heb ik schriftelijk een klacht geschreven over mijn nota naar Online.nl
Postbus 16156, 2500BD Den Haag, over een te hoge betaling en toch ontvang ik op 24 december gewoon een aanmaning, met hetzelfde probleem. Er is teveel in rekening gebracht op de nota van oktober. Ik heb op 6 november 2014 naar online.nl gebeld en ene mevrouw Lieke, die haar achternaam niet wilde geven, had een andere nota voor zich, dus noch telefonisch noch schriftelijk is er gehoor gegeven aan mijn klacht. Ik blijf aanmaningen ontvangen. de berichten die ik naar de email. service@online.nl verzend krijg ik alleen postdeliveris/foutmeldingen. Ik kan niet meer in mijn online-email, mw. Lieke vroeg naar mijn wachtwoord en sindsdien kon ik niet meer in mijn postvak, ik krijg ook geen factuurmeldingen via mijn Hotmail.
Op 4 december heb ik ook aangegeven dat ik door de onbetrouwbaarheid van de facturering mijn abonnement wil opzeggen, ik heb nog steeds geen reactie op beide verzoeken gekregen.

De oplossing

Ik heb over de maand oktober 2 verschillende rekeningen ontvangen met de gesprekskosten van 8,54euro en andere rekening gesprekskosten van 29.09euro.
Het bedrag van 29,09euro klopt niet, dit moet vervallen
Ook is er een termijn bedrag van 29,95euro teveel berekend, mijn abonnement is op 12 september opgeleverd, dit bedrag is ook teveel berekend dit moet vervallen en omdat
ik geen vertrouwen meer heb in de facturering heb ik ook het verzoek gedaan om het abonnement te stoppen, want er zou dan elke keer teveel automatisch van rekening worden afgeschreven en ik krijg geen reactie van online.nl, ik wil mijn contract stopzetten sinds 4 december al, maar online.nl reageert niet en blijf aanmaningen sturen. Ik wil echt van het contract af, teveel gedoe en zeer slechte klantenservice.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Huisden,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Huisden,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Huisden
    Datum
    Ik heb op 20 januari een gesprek gehad met online.nl
    Ik heb een specificatie van de gesprekken ontvangen, wat op 6-11-2014,kon Lieke mij dit niet opsturen. Online zou een nieuwe factuur opsturen, maar het lukt nog steeds niet om met mijn opnieuw ingestelde wachtwoord in mijn online.nl-email in te loggen, want het aangepaste factuur heb ik ook niet via mijn hotmail-adres ontvangen, dus ik zit dus nu nog steeds met niets schriftelijk.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Huisden,
    Helaas was u niet in de gelegenheid voor een telefonisch onderhoud. Desondanks zijn we tot een consensus gekomen met betrekking tot uw klacht. Derhalve verzoek ik u de klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (KG)
  5. Auteur
    Huisden
    Datum
    Ik snap er nog steeds niets van, gaarne schriftelijke bevestigingen van afsluitnota aub, ik blijf het niet begrijpen, praten heeft ook geen zin. Ik heb nog steeds geen provider voor internet aansluiting, dus zie ik een afsluitnota, schriftelijk tegemoet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huisden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?