Klacht Online.nl: Notaspecificatie

Klachtnummer
# 141095
Gebruiker
JJSmile
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De eerste nota is binnengekomen, mijns inziens te hoog en de specificatie blijft achterwege.
Hierom gevraagd bij online.nl, maar tot op heden nog geen reactie, zelfs geen melding dat mijn vraag/klacht is ontvangen.
Half oktober lid geworden, november zou gecrediteerd worden, staat ook keurig als zodanig op de nota met een volgende 15-10 tot 31-11, waar de kosten van november in mee genomen worden.
Incasso is geblokkeerd tot mij duidelijk is waar ik nu voor betaal.

De oplossing

Specificatie van kosten nota oktober, zodat inzichtelijk is waar ik voor betaal.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Molewijk,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)

Ook een klacht indienen over Online.nl?