Opgelost door Online.nl: Nul kwaliteit zenders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154934
Gebruiker
tmimi
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben klant vanaf 5januari 2016 ik kan niks zien op tv en heb ik meerdere keren gebeld en zeggen ze elke we gaan onze best om de kwaliteit te verbeteren maar ik zie beters .en nog iets mijn abonnement kosten zijn 39 euro voor de eerste 6 maanden en daarna 46 euro maar ze hebben 110 euro afgeschreven van mijn rekeningnummer en heb natuurlijk contact genomen en zeggen ze dat is voor 3 maanden ok is goed maar deze maand moet ik ook 39 euro betalen .ik vind belachelijk .ik heb nooit meegemaakt .ik wil een oplossing.

De oplossing

Ik wil beter service en en meer duidelijkheid en als dat niet kan wil ik mijn abonnement afzeggen .

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    tmimi
    Datum
    Tot nu toe heeft niemand contact met mij genomen .en kan niks zien op tv vooraal s avonds als ik eindelijk tv wilt kijken .
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tmimi,

    wij hebben zoals afgesproken gratis een monteur geboekt. Deze zal op 23 februari uw technische problemen analyseren en uiteraard oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Bart, Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte tmimi,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Bart, Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    tmimi
    Datum
    Ik heb een monteur thuis gehad en heeft alles in orde gemaakt .
    en krijg ik gratis maand abonnement. (mars) zoals beloofd.
    Ik heb een goeie service .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tmimi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen