Opgelost door Online.nl: Nul kwaliteit zenders

tmimi

Ik ben klant vanaf 5januari 2016 ik kan niks zien op tv en heb ik meerdere keren gebeld en zeggen ze elke we gaan onze best om de kwaliteit te verbeteren maar ik zie beters .en nog iets mijn abonnement kosten zijn 39 euro voor de eerste 6 maanden en daarna 46 euro maar ze hebben 110 euro afgeschreven van mijn rekeningnummer en heb natuurlijk contact genomen en zeggen ze dat is voor 3 maanden ok is goed maar deze maand moet ik ook 39 euro betalen .ik vind belachelijk .ik heb nooit meegemaakt .ik wil een oplossing.

Ik wil beter service en en meer duidelijkheid en als dat niet kan wil ik mijn abonnement afzeggen .

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    tmimi
    Tot nu toe heeft niemand contact met mij genomen .en kan niks zien op tv vooraal s avonds als ik eindelijk tv wilt kijken .
    Geachte tmimi,

wij hebben zoals afgesproken gratis een monteur geboekt. Deze zal op 23 februari uw technische problemen analyseren en uiteraard oplossen.

Bart, Klantenservice Online.nl
    Geachte tmimi,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Bart, Klantenservice Online.nl
    tmimi
    Ik heb een monteur thuis gehad en heeft alles in orde gemaakt .
    en krijg ik gratis maand abonnement. (mars) zoals beloofd.
    Ik heb een goeie service .

tmimi

Ook een klacht indienen over Online.nl?