Opgelost door Online.nl: Nummerbehoud na omzetten van ADSL naar Glasvezel nog steeds niet actief

Zoek n Oplossing

26 augustus werd mijn abonnement omgezet van ADSL naar Glasvezel. Internet werkte meteen en TV de volgende dag. Ik had voor mijn vaste telefoon nummerbehoud aangevraagd. Dat zou na 3-4 werkdagen ook klaar zijn. Ik weet niet op welke dagen online werken maar nu zijn we al 4 weken verder en heb ik nog steeds mijn oude telefoonnummer niet.

Ik heb al 6x telefonisch kontakt met Online gehad, elke keer werd "snel"een oplossing belooft maar tot nu toe zonder resultaat. Ik leerde ondertussen wel dat de ADSL en Glasvezel afdelingen gescheiden zijn en kennelijk niet/slecht communiceren.

Ik wens mijn oude telefoonnummer op mijn nieuwe glasvezel abonnement.

Geachte Jurgen Geerlings,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Zoek n Oplossing
    "Er is een klachtdossier opgemaakt, ... Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. "
    Weer een belofte die niet wordt waargemaakt: er is nog steeds geen contact met mij opgenomen.
    Mijn geduld raakt op. Na vrijdag zeg ik mijn abonnement op.
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (CS)
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er wederom verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (CS)
    Zoek n Oplossing
    Na veel telefonisch contact is uiteindelijk een monteur langs geweest die alles heeft kunnen oplossen.
    Als de helpdeks medewerkers beter waren opgeleid had het probleem ook zonder monteur kunnen worden verholpen.

Zoek n Oplossing

Ook een klacht indienen over Online.nl?