Opgelost door Online.nl: Nummerbehoud na omzetten van ADSL naar Glasvezel nog steeds niet actief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130147
Gebruiker
Zoek n Oplossing
Datum
5 reacties

Details

De klacht

26 augustus werd mijn abonnement omgezet van ADSL naar Glasvezel. Internet werkte meteen en TV de volgende dag. Ik had voor mijn vaste telefoon nummerbehoud aangevraagd. Dat zou na 3-4 werkdagen ook klaar zijn. Ik weet niet op welke dagen online werken maar nu zijn we al 4 weken verder en heb ik nog steeds mijn oude telefoonnummer niet.

Ik heb al 6x telefonisch kontakt met Online gehad, elke keer werd "snel"een oplossing belooft maar tot nu toe zonder resultaat. Ik leerde ondertussen wel dat de ADSL en Glasvezel afdelingen gescheiden zijn en kennelijk niet/slecht communiceren.

De oplossing

Ik wens mijn oude telefoonnummer op mijn nieuwe glasvezel abonnement.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jurgen Geerlings,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Zoek n Oplossing
    Datum
    "Er is een klachtdossier opgemaakt, ... Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. "
    Weer een belofte die niet wordt waargemaakt: er is nog steeds geen contact met mij opgenomen.
    Mijn geduld raakt op. Na vrijdag zeg ik mijn abonnement op.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er wederom verdere vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  5. Auteur
    Zoek n Oplossing
    Datum
    Na veel telefonisch contact is uiteindelijk een monteur langs geweest die alles heeft kunnen oplossen.
    Als de helpdeks medewerkers beter waren opgeleid had het probleem ook zonder monteur kunnen worden verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zoek n Oplossing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?