Opgelost door Online.nl: Nummerbehoud werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 289418
Gebruiker
AartZ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds deze week (maandag) zijn we overgestapt naar alles in 1 van Online.nl (voorheen hadden we alles los). Hierbij hebben wij nummerbehoud aangevraagd! Tijdens het overzetten hebben wij een noodnummer gekregen! Maar als je in die tussentijd naar ons gewone nummer belde kregen kennissen een vrouw aan de lijn die we niet kenden! Dat is heel erg raar! Zij is vaak door onze kennissenkring gebeld en is daar op een gegeven moment erg boos om geworden! Hoe kan dit??? (ik heb nog steeds geen internet, tv en telefonie, maar daar komt vrijdag een monteur voor)

De oplossing

Onze gewenste nummerbehoud moet in de tussentijd van het overzetten naar online.nl dood zijn totdat alles is overgezet! Kan online.nl of kpn hier iets aan doen? of is er ondertussen al verandering in genomen? Ik vind dit namelijk ook zielig voor die vrouw! Ze weet niet wat haar overkomt! Ik hoor het graag!

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste AartZ,

    Bedankt voor uw bericht. Dit zijn wel hele vreemde gang van zaken. Op dit moment word uw nummer naar ons overgezet. Dit zal morgen afgerond zijn. Normaal gesproken word een telefoonnummer 2 maand gereserveerd en niet opnieuw uitgegeven.

    Betreffende uw verbinding. Deze zou technisch moeten werken. Mocht dat niet zo zijn, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het is namelijk van belang dat u thuis bent wanneer er onderzocht word wat er aan de hand is.

    Ik kan in elk geval zien dat een paar dagen geleden uw Livebox nog aangesloten was. Heeft u inmiddels de Zyxel modem aangesloten?

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerde te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Online.nl
    Expert Team
  2. Auteur
    AartZ
    Datum
    Alles doet het!😀🖒🖒 De telefoonlijn was een fout van KPN volgens de monteur! die hadden ze niet omgezet op onze nieuwe vdsl lijn! Tv en Internet doen het nu ook! Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AartZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen