Klacht Online.nl: omzetten internet telefonie en tv

Rinus Brugman

Ik ben sinds begin sept bezig om mijn abonnement om te zetten van adsl naar vdsl. Ik moest hiervoor toestemming hebben van mijn bewindvoerder. Deze heeft zelf hierover meerdere malen via mail of anders toestemming gegeven aan online. Derhalve staat eea niets meer in de weg om alles om te zetten. Helaas duurt dit nu al geruime tijd en wordt ik keer of keer met een smoes het bos ingestuurd. Botweg gezegd voor gelogen. Inmiddels heb ik wederom contact gehad en krijg nu weer de toezegging ondanks dat dit afgelopen week al was gezegd dat er uiterlijk afgelopen vrijdag al eea in orde zou zijn, dat uiterlijk 12 okt alles geregeld zou zijn. Ik geloof hier niets meer van. Ik heb van de bewindvoerder toestemming om over te stappen gezien de geschiedenis. Dit is niet de enige klant waarvan ik weet dat Online loze toezeggingen doet en deze niet nakomt. De toezeggingen zijn o.a. gedaan door Luc, Rick en Frank van de klachtenafdeling.

Ik wil nu binnen 4 werkdagen omgezet worden en een goede compensatie van online, is eea niet geregeld dan stap ik over naar een andere provider. Binnen 4 dagen omzetting

Beste Rinus Brugman,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Danny van Online.nl
    Beste Rinus Brugman,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Chris van Online.nl
    Beste Rinus Brugman,

We hebben u zojuist geprobeerd te bellen alleen niet kunnen bereiken we proberen het later nogmaals.

Danny van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?