Opgelost door Online.nl: omzetting nieuw netwerk online.nl 10 -10-2016

# 192022
H.C.

Ik kreeg een mail van online dat er een omzetting naar een nieuw netwerk zou plaatsvinden op 10-10-2016. Ik kreeg om 10 uur s morgens de bevestiging dat de omzetting had plaatsgevonden en dat het ongeveer 1 uur kon duren alvorens ik weer ONLINE was. Dat werkte dus niet dus deed ik wat online mij had verzocht, uitzetten modem en afwachten. Geen contact, mobiel gebeld (eigen kosten) naar online en deze gaven aan 1 week later te komen kijken en wanneer ik aan het modem had gezeten ik zelf de kosten van de monteur moest betalen. Ik heb daarop de klachtenlijn van ONLINE gebeld en deze vervroegde de afspraak naar woensdag de 12e. Monteur (prima vent) kwam en constateerde na een uur dat het probleem bij kpn lag. De man deed zijn uiterste best en donderdagmiddag laat weer verbinding. Slechte verbinding, gebeld, lange wachttijd, belkosten wederom en de uitkomst waarschijnlijk 10 november 2016 is alles weer hersteld.

Aangezien ONLINE in mijn beleving een ondeugdelijk product levert en ook niet tegemoet wil komen in de belkosten wil ik graag mijn abonnement opzeggen van ONLINE.nl (uiteraard pas op het moment dat ik een nieuwe provider gevonden heb)Zij geven aan dat dit niet mogelijk is en dat vind ik vreemd. Zij geven namelijk aan dat de schuld bij KPN ligt en niet aan ONLINE. Ik ben van mening dat ik niets met KPN te maken heb maar dat ik zaken doe met ONLINE.

Online.nl
    Beste H.C.

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij hebben u gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken.
    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing en bellen u later nogmaals.

Maria van Online.nl
    H.C.
    Ik ben netjes door Online benaderd waarin Online uiteraard aangeeft het vervelend te vinden etc. echter voor 5 nov. wordt dit niet beter en waarschijnlijk daarna wel. Zij gingen niet in op vergoeding, opzegging, betere en snellere bereikbaarheid, gratis servicenummer n.a.v. zo'n grote omzet operatie. Jammer en teleurstellend.
    Online.nl
    Beste H.C.

We hebben u telefonisch geprobeerd te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn willen we u graag vragen om aan te geven wanneer u het beste te bereiken bent.

Prawien van Online.nl
    Beste Online,

U kunt mij vanaf morgen mobiel bereiken tussen 16.30 en 18 00 uur, uiteraard kunt u mij ten alle tijden mailen.
    Met vriendelijke groet, H.C.
    H.C.
    Ik ben redelijk tevreden over het uiteindelijke gesprek die ik gehad heb met ONLINE.
    Helaas was de weergave ( ontbreken van het bedrag van een kleine compensatie) van ons gesprek onvolledig. Dat heb ik gemaild waarop geen reactie. Ik ben benieuwd of het bedragje wordt overgemaakt! Tevens heb ik aangegeven dat wanneer ONLINE zulke grote omzettingen doet, er een gratis telefoonnummer en een serviceteam klaar moet staan.

H.C.

Ook een klacht indienen over Online.nl?