Opgelost door Online.nl: Onacceptabel lange problemen met snelheid en stabiliteit van internet

# 195845
Peter

Sinds 2010 heb ik een abonnement bij Online. Tot voor kort geen problemen gehad, maar sinds de overstap naar het netwerk van KPN is het één grote ergernis. De verwachting en belofte dat de stabiliteit en snelheid sterk zou verbeteren wordt nog steeds niet waargemaakt. Ook is de prijs gelijk sterk verhoogd. Eerst zou het “al” 5 november opgelost zijn, maar inmiddels is het 16 november, nog steeds veel problemen. Uitval van de verbinding, zeer traag als het wel werkt, kortom in hoge mate onbetrouwbaar.

Online geeft geen openheid van zaken. Alleen vage meldingen zoals "we weten de oorzaak" en "we werken er hard aan". Na mijn kritische uitlaten op Facebook simpelweg geblokkeerd. Simpele oplossing met onverwacht gevolg: Online is binnenkort weer een loyale vaste klant kwijt. Domme zet dus op Facebook.

Nu eindelijk zo snel mogelijk de beloofde stabiele en betrouwbare verbinding. Verhoogde abonnementsgeld uitstellen totdat bovenstaande gerealiseerd is. WEL alvast meer geld incasseren terwijl het verbeterde product uitblijft is onnaceptabel.

Online.nl
    Beste Peter,

Vanmorgen hebben we uw klacht telefonisch besproken. Ik heb u meer uitleg verschaft in wat zich heeft afgespeeld. Ik wil u daarnaast succes wensen bij uw nieuwe provider, en uw klacht hier gaan sluiten. Mag ik u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen?

Chris van Online.nl
    Peter
    Opvallend snelle reactie. Ik had gevraagd om een (technisch) deskundig iemand en die heb ik inderdaad ruim 20 minuten gesproken. Netjes. Ik heb zelf ook een technische achtergrond, dus dit gaf al snel meer duidelijkheid wat er precies aan de hand is. De commerciële afdeling van Online zou er verstandig aan doen de bevindingen van de technici (die heel erg hun best doen) meer te delen met de klanten, dat neemt veel vragen en frustraties weg. Via social media is dit heel makkelijk.

Peter

Ook een klacht indienen over Online.nl?