Opgelost door Online.nl: Ondanks toezeggingen geen oplossing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94624
Gebruiker
WimO
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn eerder klacht onder nummer #92793 leek afgehandeld en is daarom ook afgemeld.
De toezegde modem/router is ontvangen, maar heeft het probleem niet opgelost.
Ook volgende contacten (telefonisch en schriftelijk) hebben niet tot een resultaat geleid, of zijn in het geheel niet beantwoord.
Toegezegde correctie op de facturen van zowel On Line als CanalDigitaal heeft niet plaatsgevonden (of zijn [nog] niet met mij gecommuniceerd),
Sinds 1-12-2014 geen werkend TV-signaal, onderbrekingen in de telefoonaansluiting en uitvallende internetverbinding. OnLine blijft in gebreke te voldoen aan de overeenkomst en te leveren hetgeen is overeengekomen.

De oplossing

Annuleren van de overeenkomst, beschikbaar stellen van het telefoonnummer voor overname door een andere provider, creditering van de gehele factuur van OnLine en vergoeding van alle telefoonkosten die in verband met dit probleem zijn gemaakt.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte WimO,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Klant,
    Uit coulance overwegingen hebben wij uw overeenkomst geannuleerd, en zijn uw abonnementskosten en registratie vergoeding gecrediteerd.
    Zoals afgesproken mag u de automatische incasso van 30-01 storneren.
    Wij hebben telefonisch contact met u gezocht om dit te bevestigen aan u, echter is dit niet gelukt.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  3. Auteur
    WimO
    Datum
    Het contract is uit coulance beëindigd; dit is bevestigd via email. De financiële afwikkeling in combinatie van die van CanalDigitaal is nog niet (helemaal) zichtbaar. Zodra een en ander duidelijk is, wordt de klacht afgemeld
  4. Auteur
    WimO
    Datum
    Schriftelijke bevestiging ontvangen dat de aanvraag van het abonnement is stopgezet. Op verzoek de ontvangen apparatuur teruggezonden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WimO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen