Opgelost door Online.nl: Ondanks toezeggingen geen oplossing
Details
De klacht
Mijn eerder klacht onder nummer #92793 leek afgehandeld en is daarom ook afgemeld.De toezegde modem/router is ontvangen, maar heeft het probleem niet opgelost.
Ook volgende contacten (telefonisch en schriftelijk) hebben niet tot een resultaat geleid, of zijn in het geheel niet beantwoord.
Toegezegde correctie op de facturen van zowel On Line als CanalDigitaal heeft niet plaatsgevonden (of zijn [nog] niet met mij gecommuniceerd),
Sinds 1-12-2014 geen werkend TV-signaal, onderbrekingen in de telefoonaansluiting en uitvallende internetverbinding. OnLine blijft in gebreke te voldoen aan de overeenkomst en te leveren hetgeen is overeengekomen.
De oplossing
Annuleren van de overeenkomst, beschikbaar stellen van het telefoonnummer voor overname door een andere provider, creditering van de gehele factuur van OnLine en vergoeding van alle telefoonkosten die in verband met dit probleem zijn gemaakt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.