Opgelost door Online.nl: Onder valse informatie van Online overeenkomst aangegaan en nu ook zonder tv

Heel ontevreden Online.nl klant

Onze digitale tv contract liep af. Vervolgens is naar Online.nl gebeld om het abonnement op te zeggen, maar Online heeft een andere aanbieding gedaan om toch bij hun te blijven. Aan de medewerker is destijds meerdere malen gevraagd of het mogelijk was om op meerdere tv's bereik te hebben en de medewerker heeft ook diverse malen aangegeven dat het mogelijk is met 2 tv 's, voor de derde zouden we weer een digitale aansluiting moeten hebben. We hebben toen gezegd dat we voorlopig genoeg hebben aan 2 en mocht het voor de derde nodig zijn dan zouden we ook digitale tv bij nemen. Bij levering bleek echter dat het niet mogelijk is op 2, maar alleen een tv. Met online is direct contact opgenomen om het te melden, maar zij beweren dat ik er nooit om heb gevraagd en dat medewerker het ook nooit heeft gezegd. Ik mocht van online ook het gesprek niet beluisteren. Kortom, als Online zegt dat het zo is, dan is het zo. Je kunt niet eens je abonnement beëindigen, want de abonnement loopt tot 2017.

Ik ben onder valse informatie van Online de overeenkomst aangegaan. Ik heb uitdrukkelijk meerdere malen gevraagd of het mogelijk was om op meerdere tv's bereik te hebben en meerdere malen is dit door medewerker bevestigd. Zij hebben bewust mij foute informatie gegeven om een abonnement te verkopen. Ik ben kortom: OPGELICHT.

Ik wil mijn abonnement beëindigen, maar Online dreigt een boetenota te sturen, want mijn abonnement loopt tot 2017. Abonnement is 7 dagen geleden ingegaan en zit al 5 dagen zonder beeld. meerdere malen gebeld naar Online, maar is niks mee gedaan! Sterker nog, ik word gewoon verteld dat het druk is, zij nu niks kunnen doen en dat ze gaan ophangen. Dus ik zit thuis gewoon zonder tv, terwijl ik er voor betaal. Gebrekkig product dus ook nog.

Online.nl, het enige wat ik wil is dat jullie kosteloos mijn abonnement beëindigen. jullie hebben onder valse informatie mij een abonnement verkocht en jullie leveren de producten niet eens. Schaam je!

Geachte heer/mevrouw Heel ontevreden Online.nl klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Heel ontevreden Online.nl klant
    Nog steeds geen oplossing! Via Facebook hebben jullie laten weten dat het in behandeling is, maar dat roepen jullie al sinds dag 1!Daarnaast zeggen jullie dat notitie is gemaakt dat een aantal zenders het niet doen, terwijl wij gezegd hebben dat geen een zender het doet!!! Wij zouden niet eens in deze situatie zitten als jullie niet in jullie notities onjuiste informatie hadden vermeld en belangrijke info juist achtergehouden hebben! Alles doen om een dienst te verkopen. Schandalig
    Geachte heer/mevrouw Heel ontevreden Online.nl klant,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken nemen wij begin volgende week wederom contact met u op.

Heel ontevreden Online.nl klant
    Inderdaad. Jullie hebben zaterdag gebeld om te zeggen dat jullie de klacht in behandeling hebben en dat, zoals jullie zelf al aangeven, begin deze week iemand zal bellen om het probleem te bespreken.

Helaas weer een hoop valse beloften, het is inmiddels donderdagavond en niemand heeft ons gebeld! Maar we zijn niets anders gewend van jullie! Jullie komen de overeenkomst/belofte weer eens niet na.
    Geachte heer/mevrouw Heel ontevreden Online.nl klant,

Zoals besproken nemen wij begin volgende week wederom contact met u op.

Geachte heer/mevrouw Heel ontevreden Online.nl klant,

Wij zullen morgen contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

Geachte heer/mevrouw Heel ontevreden Online.nl klant,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Heel ontevreden Online.nl klant
    Na 1,5 maand heen en weer bellen, bleek dat het niet mogelijk is om interactieve tv bij ons aan te sluiten. Online heeft ons aangeboden om onze oude abonnement (digitale tv) voor onbepaalde tijd voort te zetten met de kortingen die destijds ook van toepassing waren. We vinden het wel nog steeds heel jammer hoe de hele procedure is verlopen en hoe sommige medewerkers ons behandeld hebben, dat kon echt niet. .Maar we zijn nu super blij met deze oplossing van Online! Bedankt Online!

Heel ontevreden Online.nl klant

Ook een klacht indienen over Online.nl?