Klacht Online.nl: Oneigenlijke prijsverhoging internet.

Jannie

Mijn wifi verbinding die nu, €18,= per maand kost wordt omgezet naar een prijs van €27,50. Er is geen enkele reden of wijziging die dit rechtvaardigt. Dit is de 2e maal dat dit gebeurt; in 2016 is het door plaatsing hier terug gedraaid.
Ik kan hier niet mee akkoord gaan.

Handhaving tarief en levering van dezelfde kwaliteit.

Jannie
    Nee Lisanne, je antwoord biedt geen oplossing, er wordt niet uitgelegd waarom een prijsverhoging van 18,= naar 27,50 gerechtvaardigd is. En bovendien ben ik geen meneer, de naam Jannie laat aan duidelijkheid niets te wensen over dacht ik zo. En dat ik op kan zeggen bij zo een slechte behandeling had ik zelf ook al bedacht. Slechte service dus bij Online.nl
    Jannie
    Ik zat al jaren op de KPN-netwerken, nog voor jullie mijn abonnement overnamen van T-Mobile, deze was ook geheel buiten mijn medeweten om trouwens. T-Mobile bestaat nog steeds en levert ook internet, dus ik begrijp niet waarom Online in beeld kwam. Voor mij is het nooit een verbetering geweest. En nog steeds heb ik geen antwoord wat een prijsverhoging van 47% goedpraat. Een die ik overigens niet kan betalen. Tenzij U mijn €18,= kunt handhaven, zal ik mij genoodzaakt voelen een andere provider te zoeken. Ik ben al aan het vergelijken en er zijn goedkopere.
    Jannie
    Ik ben ontevreden over de nieuwe, veel te dure, nieuwe aanbiedingen die U n.a.v. mijn klacht doet. Dit heeft voor mij dus opgeleverd dat ik mij genoodzaakt voelde een nieuwe provider te zoeken en vinden die mij wel goedkoper internet kan leveren per 1 juni.
    Ik zal via jullie site alsnog mijn contract dus per 1 juni a.s. opzeggen.
    Gezien dezelfde klachten vorig jaar had ik een betere service van jullie verwacht.
    Ik was liever nooit overgenomen door Online.nl, en begrijp nog steeds niet dat T-Mobile contracten heeft afgestoten, maar dat zal nu ook niet belangrijk meer zijn.

Jannie
    Ik heb inmiddels via het klachtenformulier van Online mijn contract opgezegd per 1 juni i.v.m. met een absurde verging van meer dan 50% . sneller internet werd me eerder al beloofd, maar kan helemaal niet op mijn adres. Ik verzoek U hierbij mijn opzegging per 1 juni schriftelijk per mail te bevestigen, zoals Uw medewerker op de facebook-site mij meldde. Ik kon binnen 1 maand opzeggen i.v.m. die verging van kosten en per 1 juni heb ik een nieuwe, hopelijk betere, provider en ben uiteindelijk nog goedkoper uit ook. Mocht Online voor de maand juni nog geld van mijn rekening halen, dan zal ik dit storneren.
    Online.nl
    Geachte Mevrouw Brouwers.

Het klopt inderdaad dat u door onze prijswijziging uw contract mag beindigen per 31/05/2017. Mijn collega heeft uw klachtenformulier ontvangen en uw opzegging is inmiddels verwerkt. Ik kan u dus toezeggen dat uw abonnement per 31/05/2017 bij ons beindigd zal worden.

Ik wil u veel plezier wensen bij uw nieuwe provider.

Met vriendelijke groeten,

Mark Veenvliet
    Online.nl

Jannie
duur tarief doorvoeren, maar een paar maanden korting. Daar neem ik geen genoegen mee, er komt niets voor terug en ik heb er niet om gevraagd dat online geld investeert in andermans snelle internet. Om dezelfde abonnementskosten en zelfs iets lager, te verkrijgen moet ik nu wel bij een andere aanbieder een kombi met TV maken. Kortom een hoop rompslomp waar ik niet op zat te wachten. Maar ik ben per 1 juni geen klant meer bij online en zal ze bij anderen ook vast niet aanraden. Wat een starre houding en slechte klantenbinding.

Ook een klacht indienen over Online.nl?