Klacht Online.nl: Ongevraagd contract

Pearl

Op 25 oktober 2018, bel ik naar online omtrent all-in-on. Om een lang verhaal kort te maken, heeft een medewerker schijnbaar een versnelde levering aangevraagd waarbij ik ook nog eens af zie van mijn wettelijke bedenktijd. Ik heb meteen teruggebeld omdat o.a de leveringstijd niet klopte. Mevrouw had zelf ook al aangegeven dat wanneer het contract binnenkomt dit gecontroleerd moet worden en indien juist te bevestigen en indien het niet zou kloppen ik dit meteen door moest geven. Dit doe ik dan ook meteen. Ik bel wederom naar online en dan blijkt dat het verhaal wat de andere medewerker mij heeft voorgeschoteld niet te kloppen. Ik word doorverbonden naar een andere medewerker en die geeft na overleg aan de levering nog iets te zullen versnellen maar dan moet er wel een mutatie aangemaakt worden. Ik geef de medewerker aan dat ik niet akkoord ga omdat het contract niet klopt en ik geen diensten meer wens van online.nl. Ook geef ik aan dat ik een manager of iets te willen spreken die di gaat oplossen. Ik werd verzekerd de volgende dag teruggebeld te worden. Het is geen verassing dat ik uiteraard niet ben teruggebeld. Ik heb inmiddels een klachtenformulier ingevuld, via de chat mijn verhaal bekend gemaakt en via een andere e-mailadres aangegeven dat ik geen diensten van onilne.nl wens. Nu ontvang ik een brief dat ik internet aangevraagd zou hebben en deze zal 1 november van start gaan. Ondanks dat online weet dat haar medewerker een contract tot stand heeft gebracht die niet klopt en daarbij in gebreke is gebleven om zaken te melden, lost online dit probleem niet op en probeert me met haar diensten op te zadelen.

Ik heb geen versnelde levering aangevraagd (wist überhaupt niet dat dit kon met all-in-one diensten) en heb al helemaal niks besproken omtrent het wettelijke bedenktijd. Ik ga dan ook niet akkoord met het contract nog de diensten en wil per direct dat dit wordt opgelost!

Dat online per direct zijn fouten corrigeert. Ik wens geen diensten van online.nl

Pearl
    Dat is dan zeer vreemd. In de ontvangen mail, zowel als wat een medewerker van online.nl heeft aangegeven, staat dat ik af zie van mijn wettelijke bedenktijd en volgens de medewerker zat ik hier dus aan vast. Raar dat in uw gegevens dit niet het geval zou zijn.

Ook een klacht indienen over Online.nl?