Opgelost door Online.nl: Ongevraagd nieuw Email adres

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132912
Gebruiker
Matthias
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds de overstap naar van adsl naar glasvezel binnen online.nl heb ik ongevraagd een nieuw E-mailadres gekregen en werd mij meegedeeld dat mijn oude Email adres komt te vervallen. Dat wil ik niet, ik wil mijn oude mail adres behouden.

De oplossing

Terugzetten naar oude mailadres.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klachten in goede orde ontvangen. De klachten zijn gebundeld en er is een klachtdossier opgemaakt op klacht #132911, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten, zodat wij klacht #132911 verder in behandeling kunnen nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Matthias
    Datum
    Vandaag werd ik gebeld door online( fijn dat dit toch mogelijk blijkt dankzij consumentenkompas) . Afgesproken dat mijn oude vertrouwde mailadres omgezet gaat worden naar hun nieuwe systeem en daarmee niet komt te vervallen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Matthias
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen