Opgelost door Online.nl: Online abonnement opgezegd, maar kan de laatste factuur niet meer inzien.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75232
Gebruiker
mathijslwd
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heb ik het abonnement opgezegd, maar nu wordt het geld van de laatste maand wel afgeschreven, maar ik kan de factuur niet meer inzien.

De oplossing

Graag ontvang ik de factuur per mail via mathijs-de-jong@hotmail.com

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste,
    door een fout is uw account gesloten inplaats overgezet naar een free account. Wij hebben uw account heropend, en free gemaakt. U kunt weer gebruik maken van uw email adres en Mijn Online.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Online.nl ( MVY )
  2. Auteur
    mathijslwd
    Datum
    Dit is goed afgesloten, wat er nu loopt nog niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mathijslwd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen