Klacht Online.nl: Online beëindigd en modem opsturen naar welk adres ?

Klachtnummer
# 126735
Gebruiker
calvin
Datum
5 reacties

Details

Klacht

nadat ik op de internet op zoek blijkt dat al jaren van 2013 al meerdere mensen ook net als ik niet weet waar de modem moet terug opsturen.
Dus bel ik netjes hun op om te vragen ( kost natuurlijk extra € 0,50) . En ik vroeg ook na paar dagen eerder al een mail gestuurd om hun adres te vragen en geen reactie terug, hun telefonisch reactie was dat ze druk hebben met e-mails lezen.
Als zij dit gewoon netjes op hun site vermelden dan weten de klanten hoe ze moeten doen. Blijkbaar willen ze niet leren en laat klanten gewoon lekker bellen.
Als je nog geen klant bent dan is 0800 een gratis nummer, zo is Online hun service al die jaren .
Alle andere providers sturen netjes een gratis retour doos met een antwoord nummer, maar Online doet jaren anders, namelijk zoek jij zelf maar uit, bel ons dure klantenservice nummer.

Jullie verdienen een applaus en een koude douche van de tv programmering Tros Radar !

Gewenste oplossing

niet meer terug bij Online

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw calvin,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw calvin,

    Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

    Wij willen u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    calvin
    Datum
    Jullie Online leren steeds niet wat jullie klachten moeten behandelen. Sinds 2013 en. 2014 is deze zelfde klachten op de Klachtenkompas te zien. Laat ik opnieuw weer de 3 vragen aan jullie stellen: Waarom laten jullie klanten direkt weten wanneer en waar de modern moeten terugsturen na stopzetten van de abonnement ? Waarom zet jullie gewoon niet op jullie site om mensen laten weten hoe en waar moeten opsturen de modem ? De laatste vraag waarom luisteren jullie klacht niet goed en opnieuw
  4. Auteur
    calvin
    Datum
    en nieuw de zelfde fouten maken. Waarom laten jullie nieuwe klanten gratisnummer laten bellen en bestaande / oude klanten extra betalen bellen naar de klantenservice.
    Alleen nieuwe klanten werven is belangrijker dan bestaande / oude klanten ? Zo komen nooit klanten terug naar Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw calvin,

    Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.

    Wij willen u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen