Klacht Online.nl: Online heeft na beëindigen van contract nog 2 1/2 geld van mijn rekening afgeschreven.

Alma

Nadat ik mijn abonnement in april 2011 heb afgezegd nog 2 1/2 jaar geld van mijn rekening afgeschreven. Hier kwam ik per toeval achter nadat online.nl
een incassobureau de opdracht heeft gegeven 85.00 van mij te innen. Aan de hand van die brief ben ik gaan bellen met online en kwam er samen met een medewerken van de klantenservice achter dat er inderdaad een opzegging is geweest in april 2011. Ook werd ik er door deze zelfde medewerker op geattendeerd dat er nog geruime tijd geld van mijn rekening was afgeschreven. Dit is mij compleet ontgaan aangezien ik ben gaan samenwonen en vanaf begin 2012 een gezamenlijke rekening had.. Ook werd mij verteld dat er een technische fout is opgetreden waardoor het beëindigen van mijn abonnement niet helemaal goed is verlopen. Tevens kon men mij niet vertellen waar het verschuldigde bedrag op gebaseerd is. Aangetekende brieven en mails zijn verzonden.En ook heb ik veel telefonisch contact gehad met beide partijen. Kastje naar de muur.

Ik zou graag willen dat het incassobureau wordt teruggefloten en ik wil het geld terug waar ik recht op heb. Het bewijs van afschrijving is terug te vinden in mijn afschriften en bedraagt meer dan 500.00 euro.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl

Wij hebben u per brief op de hoogte gebracht aangaande uw klacht.
    Wij willen u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?